یافتن پست: #زندگی

امید
امید
از نظر انسان ها سگها حیواناتی مفید و باوفا هستند ولی از نظر گرگ ها سگ ها گرگ هایی بودند که تن به بردگی دادند تا در آسایش زندگی کنند. (چگوارا)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 14:59
+7
mehdi
mehdi
کلمه ها را تعریفی دوباره لازم است! نماد دوست پسر برند ماشینش نیست! نماد دوست دختر سایز سینه و باسنش نیست! باکره بودن پرده میان دو پای دختر نیست! ... ... ... هر پسری که تایلند رفت عیاش نیست! هر دختری که لبخند زد روسپی نیست! هر پسری که نگاهش ازدختری کنده نشد هیز نیست! دختری که اول بوسه بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست! پسری که تعریف بدنت را کرد هوس باز نیست! ولی من هنوز بر یک جمله زندگی میکنم! "
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 13:36
+5
hadith
hadith
دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 23:27
+2
parnian
parnian
طوری خاطره بسازید ..... که بعد از شما هم بتواند زندگی کند.....{-9-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 22:56
+5
parnian
parnian
خدایا به تو سپردمش؛ اما ازت می خوام, یه روز یه جای زندگیش, بدجوری یادِ من بندازیش!!!..........{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 21:03
+2
ebrahim
ebrahim
یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری
که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون…..................
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 20:31
+5
ebrahim
ebrahim
هرگز منتظر فردای خیالی نباش.
سهمت را از شادهای زندگی همین امروز بگیر.
ضرر نمیکنی اگر از هم اکنون لبخند زدن را تجربه کنی.
ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:25
+3
مهسا
مهسا
گذشته که حالم را گرفته است , آینده که حالی برای رسیدنش ندارم , و حال هم ، حالم را به هم میزند ...! چه زندگی شیرینی....!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:20
+4
مهسا
مهسا
اخلاق سگی یه چیز خوبی داره ..اینه که دیگه هیچ گربه صفتی وارد زندگیت نمیشه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 18:58
+3
محمد
محمد
گوته می گوید: «اگر ثروتمند نیستی مهم نیست، بسیاری از مردم ثروتمند نیستند»،«اگر سالم نیستی، هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می کنند»، «اگر زیبا نیستی برخورد درست با زشتی هم وجود دارد»، «اگر جوان نیستی، همه با چهره پیری مواجه می شوند»، «اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد»، «اما، اگر «عزت نفس نداری»، برو بمیر که هیچ نداری
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 16:26
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ