یافتن پست: #زندگی

سحر
سحر
باور کنید زندگی آدم گاهی لنگ می شود !
لنگ کمی دلگرمی
فقط کمـی ...!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 22:35
+7
mina_z
mina_z
دو تراژدی دردناک در زندگی وجود دارد : یکی اینکه در عشقت ناکام شوی و دیگر اینکه به وصال عشقت برسی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 22:21
+10
alireza
alireza
زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد

اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی

رفیق اونیه که بی اون داغونـــــــــــــــــــــی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:35
+5
امید
امید
قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن
قبل از اینکه بنویسی » فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی » ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن
قبل از تنفر » عشق بورز
زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 18:24
+6
mina_z
mina_z
لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 18:12
+8
امید
امید
سیزده نکته برای زندگی از نظر دکتر علی شریعتی...
یک : دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا میکنم

دو : هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین لیاقتی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود

سه : اگر کسی تو را آنطور که میخواهی دوست ندارد به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد

چهار : دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد و قلب تو را لمس کند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:53
+4
sepideh
sepideh
با زندگی قهر نکن ؛ دنیا منت هیچکس رو نمی کشه!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:46
+5
sepideh
sepideh
ان طوریها هم که تو فکر میکنی نیست... شاید عاشقت بودم ،روزی!!!... ولی ببین بی تو،هم"زنده"ام،هم،"زندگی"میکنم. .. فقط گاهی در این میان،"یادت"...زهر میکند به کامم زندگی را
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:49
+5
sepideh
sepideh
تلخ ترین خاطرات زندگی ام را کسی برایم بجا گذاشت که ... بهترین آرزوها را برایش داشتم .....!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:38
+5
mina_z
mina_z
يارو داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم منو گرفت و خورد دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!! يارو میگه: ای بابا، کدوم زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 11:59
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ