سحر
باور کنید زندگی آدم گاهی لنگ می شود !
لنگ کمی دلگرمی
فقط کمـی ...!
alireza
زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد
اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی
رفیق اونیه که بی اون داغونـــــــــــــــــــــی
امید
قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن
قبل از اینکه بنویسی » فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی » ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن
قبل از تنفر » عشق بورز
زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر.
امید
سیزده نکته برای زندگی از نظر دکتر علی شریعتی...
یک : دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا میکنم
دو : هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین لیاقتی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود
سه : اگر کسی تو را آنطور که میخواهی دوست ندارد به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد
چهار : دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد و قلب تو را لمس کند
sepideh
ان طوریها هم که تو فکر میکنی نیست... شاید عاشقت بودم ،روزی!!!... ولی ببین بی تو،هم"زنده"ام،هم،"زندگی"میکنم. .. فقط گاهی در این میان،"یادت"...زهر میکند به کامم زندگی را
sepideh
تلخ ترین خاطرات زندگی ام را کسی برایم بجا گذاشت که ... بهترین آرزوها را برایش داشتم .....!
del garmi baraye chizi ke vojood nadare , eshtebahe
1390/11/19 - 22:37