یافتن پست: #زندگی

ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
مهندسی مکانیک {-14-}{-14-}نقش بسزایی در بالا بردن امنیت زندگی، بهبود کیفیت کلی زندگی، و نیز ایجاد شور و نشاط اقتصادی ایفا می‌کند.{-59-} مهندسی مکانیک در نقش زمینه‌ای برای سایر علوم فیزیکی می‌باشد.{-17-} به جرات {-16-}می‌توان گفت که مهندسی مکانیک گسترده‌ترین رشتهٔ مهندسی {-37-}{-37-}از نظر دامنهٔ فعالیت‌ها و کاربردها است.{-50-}{-50-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:18
+5
zahra
zahra
ما زنهـــا
قرار نیست تنها برای مـــردها زندگی کنیم
حتی اگر زشـت یا زیبـــا باشیم
چــاق باشیم یا لاغـــر
باید برای خـــود زندگی کنیم
آنگـــاه که خود را دوست داشتی
دیگران را دوست خواهی داشت
و زیبایی درون تـــو
در صورت تو متجلی خواهد شد
و این است زیبــائی واقعـــی یک زن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:00
+3
sasan pool
sasan pool
یک طنز زیبا که من خیلی دوستش دارم در مورد نحوه گفتن اخبار در ایران است.امیدوارم خوشتون بیاد در دیدگاه بخونید.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 14:45
+3
sasan pool
sasan pool
خب به دلیل طولانی بودن داستان داستان را در قسمت دیدگاه میزارم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 13:19
+2
امید
امید
آن ها که از در می آیند و می روند چهارپایان نجیب و ساکت تاریخ اند حادثه ها را تنها کسانی در زندگی آدمی آفریده اند که از پنجره ها بیرون جسته اند و... یا به درون پریده اند.
دکتر شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 12:37
+2
مهسا
مهسا
بینِ این آدم ها:
فقط باید عاقلانه زندگی کرد نه عاشقانه....

اونیکه قدش به عشق نمیرسه
غرورتم بگذاری زیر پاش باز هم بهش نمیرسه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:46
+6
-1
مهسا
مهسا
@asall زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش

لایق بهترین هایی . . .{-35-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:37
+7
مهسا
مهسا
@Amir "شادی" ، پروانه ی است که هرچه تقلا کنی نمیتوانی آن را شکار کنی ، باید آرام باشی تا روی شانه ات بنشیند ، پس زندگیت سرشار از آرامش و شانه هایت پر از پروانه .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:36
+7
محمد
محمد
از مرد فرانسوی پرسیدند: چرا دست زن رو میبوسی؟ پاسخ داد: چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل میکند
مرد آلمانی به این سوال اینگونه پاسخ داد: زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست
و پاسخ مرد ایرانی: بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه !!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:10
+7
ebrahim
ebrahim
زندگی من شده ریسکی و آرتسیتی،
ویسکی و مارتینی، هیچی گارانتی نی!
اگه قرار فردا من فرتی بمیرم،
باید خنگ باشم دنیا رو جدی بگیرم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:37
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ