امیرحسین
زندگی تلخ ترین خواب من است...
خسته ام خسته از این خواب بلند..
عسل ایرانی
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت
تنها یک کلمه است
" می گذرد "
اما...
دق میدهد تا بگذرد...
عسل ایرانی
دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و فکرمیکنم که:
این ترنم موزون حزن تا به ابد
شنیده خواهد شد
وعشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
امیرحسین
چه تفاوت دارد؟
اگر امروز دلی می سوزد
یا كه فردا دلكی میمیرد
زندگی هیچ است
یك هیـــــچ بزرگ ...
امیرحسین
وزگارا که چنین سخت به من میگیری.با خبر باش که پژمردن من آسان نیست. گرچه
دلگیرتر از دیروزم. گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند. لیک باور دارم
دلخوشیهام کم نیست. زندگی باید کرد...
sasan pool
از قدیم گفتن تساوی حقوق زن و مرد.به این مطلب طنز در دیدگاه نگاه کنید.
sepideh
میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی !
sepideh
دقت کردی به بقیه چه پند و روش های مشتی میدی ! طوری که زندگیشون از این رو به اون رو میشه ! ولی به خودت که میرسه هیچ غلطی نمیتونی بکنی.
sepideh
چه لزومی دارد برای جزئیات زندگی گریه کنیم ،
وقتی کل زندگی گریه دار است . . .