یافتن پست: #زندگی

امیرحسین
امیرحسین
زندگی تلخ ترین خواب من است...
خسته ام خسته از این خواب بلند..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 23:12
+7
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت
تنها یک کلمه است
" می گذرد "
اما...
دق میدهد تا بگذرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 22:47
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و فکرمیکنم که:
این ترنم موزون حزن تا به ابد
شنیده خواهد شد
وعشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 22:18
+7
امیرحسین
امیرحسین
چه تفاوت دارد؟
اگر امروز دلی می سوزد
یا كه فردا دلكی میمیرد
زندگی هیچ است
یك هیـــــچ بزرگ ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:56
+7
امیرحسین
امیرحسین
وزگارا که چنین سخت به من میگیری.با خبر باش که پژمردن من آسان نیست. گرچه
دلگیرتر از دیروزم. گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند. لیک باور دارم
دلخوشیهام کم نیست. زندگی باید کرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:48
+5
نیوشا
نیوشا
بعضیا رو باید یهو از زندگیت حذف کنی...
اگه به مرور باشه زجرت میدن
مثه کندن چسب زخم (:::[]:::)از رو پوست
که یهو میکنیشو خلاص میشی...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 20:25
+4
sasan pool
sasan pool
از قدیم گفتن تساوی حقوق زن و مرد.به این مطلب طنز در دیدگاه نگاه کنید.
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:52
+5
sepideh
sepideh
میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:39
+4
sepideh
sepideh
دقت کردی به بقیه چه پند و روش های مشتی میدی ! طوری که زندگیشون از این رو به اون رو میشه ! ولی به خودت که میرسه هیچ غلطی نمیتونی بکنی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:28
+4
sepideh
sepideh
چه لزومی دارد برای جزئیات زندگی گریه کنیم ،
وقتی کل زندگی گریه دار است . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:22
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ