یافتن پست: #زندگی

gamer
gamer
سر کلاس پا تخته با یک تیپ شلخته با خط بد نوشتم ، زندگی بی تو سخته
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:36
+1
مهسا
مهسا
در بازی زندگی، انسان در ابتدا گول خور است و در پایان گول زن. به عبارت دیگر، او بره به دنیا می آید و روباه از دنیا می رود. ((فرانسوا ولتر))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:35
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوای زن و شوهر....پس همه ی اون زندگیا.زمزمه ها.عشق ها دروغ بود... پـَـــ نــه پـَـــ یه داستان سر کاری بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:04
+2
مهسا
مهسا
آری، آری، زندگی زیباست زندگی آتشگهی دیرنده پا برجاست گر بیفروزیش، رقص شعله‌اش در هر کران پیداست ورنه، خاموش است و خاموشی گناه ماست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:41
+3
مهسا
مهسا
یادتان باشد که زمان شما محدود است، پس زمانتان را با زندگی کردن تو زندگی بقیه هدر ندهید. هیچ وقت توی دام غم و غصه نیافتید و هیچ وقت نگذارید که هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش کند. و از همه مهمتر این که شجاعت این را داشته باشید که از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی کنید
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:40
+2
مهسا
مهسا
از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است . و خــدا همچنان لبـخند می زد...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:21
+4
مهسا
مهسا
برای طولانی زیستن، لازم نیست به روزهای زندگی ات اضافه کنی، تلاشت این باشد که "زندگی" را به روزهایت اضافه کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:09
+4
ronak
ronak
و سرانجام خداوند انسان را آفرید و به او گفت: تو انسان هستی. تنها مخلوق هوشمند روی تمام سطح کره زمین. تو می توانی از هوش خودت استفاده کنی و سروری همه موجودات را برعهده بگیری و بر تمام جهان تسلط داشته باشی. و تو بیست سال عمر خواهی کرد. انسان گفت: سرورم! گرچه من دوست دارم انسان باشم، اما بیست سال مدت کمی برای زندگی است. آن سی سالی که خر نخواست ، آن پانزده سالی که سگ نخواست و آن ده سالی که میمون نخواست زندگی کند، به من بده. و خداوند آرزوی انسان را برآورده کرد… و از آن زمان تا کنون انسان فقط بیست سال مثل انسان زندگی می کند…!!! و پس از آن،ازدواج می کند و سی سال مثل خر کار می کند مثل خر زندگی می کند ، و مثل خر بار می برد…!!! و پس از اینکه فرزندانش بزرگ شدند، پانزده سال مثل سگ از خانه ای که در آن زندگی می کند، نگهبانی می دهد و هرچه به او بدهند می خورد…!!! و وقتی پیر شد، ده سال مثل میمون زندگی می کند؛ از خانه این پسرش به خانه آن دخترش می رود و سعی می کند مثل میمون نوه هایش را سرگرم کند…!!! و این بود همان زندگی که انسان از خدا خواست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 01:09
+4
gamer
gamer
اگر زندگی مرگ است و مرگ زندگی ، پس درود بر مرگ و [!] زندگی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 22:39
+3
سحر
سحر
بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:26
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ