یافتن پست: #زندگی

مهسا
مهسا
اگر روزی احساس کردی که تنها ترین آدم روی زمینی بدان که خداوند همه را از زندگیت بیرون کرده تا فقط خودت باشی و خودش.{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:13
+4
مهسا
مهسا
کاش به روزی برمیگشتم که تنها غم زندگی ام شکستن نوک مدادم بود!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:45
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تلخ ترین خاطرات زندگیم را کسی برایم رقم زد که بهترین آرزوها را برایش داشتم....
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:35
+5
مهسا
مهسا
دنیا را بد ساخته اند... کسی رو که دوست داری دوستت نداره کسی که تورو دوست داره تو دوستش نداری اما... کسی که تو دوستش داری و اون هم تو رو دوست داره به رسم و آیین زندگی به هم نمی رسید و زندگی یعنی این .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:11
+3
مهسا
مهسا
کسانی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم. ما گریه می کنیم برای کسانی که به فکرمون نیستن. و ما به فکر کسانی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن. این حقیقت زندگیه. عجیبه ولی حقیقت داره. اگه این رو بفهمی، هیچوقت برای تغییر دیر نیست!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:40
+2
مهسا
مهسا
کــــــاش توی زندگی هم مثل فوتبال ،وقتی زمین می خوردیُ از درد به خودت می پیچیدی....داور میومد از آدم می پرسید ........ میتونی ادامه بدی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:26
+5
sasan pool
sasan pool
خیلی اوضاع خوبه همچیز ردیف دیگه بن هیل هم پخش نمیشه تنها راه تحمل این زندگی بی خود همین بن هیل بود.دیگه اون هم پرید.شانس نداریم توی این زندگی ای بابا.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:44
+2
amir taha
amir taha
مثل درخت باش که در تهاجم پاییز هر چه را از دست بدهد روح زندگی را برای خود نگه میدارد!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:26
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
نگـــــــران نباش، " حــــال مـــن خـــــــوب اســت "
بــزرگ شـــده ام...
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم...!
آمـوختــه ام،
که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش "زندگیست"
... آمــوختــه ام،
که دیگــر دلم برای "نبــودنـت" تنگ نشــــود.
راســــــتی،
دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...!
"حــــال مـــن خـــــــوب اســت" ... خــــــوبِ خــــوب
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:17
+6
مهسا
مهسا
زندگی را طی کن و آنگاه که بر بلندترین قله هایش رسیدی لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:56
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ