یافتن پست: #زندگی

مهسا
مهسا
یادمون باشه که؛ خدا همیشه هست. -یادمون باشه که؛ کسی که زیر سایه دیگری راه میره، خودش سایه‌ای نداره. -یادمون باشه که؛ هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را. -یادمون باشه که؛ زخم نیست آنچه که درد دارد، عفونته. -یادمون باشه که؛ در حرکت همیشه افق‌های تازه هست. -یادمون باشه که؛ دست به کاری نزنیم که نتوانیم آن را برای دیگران تعریف کنیم. -یادمون باشه که؛ اونایی که دوستشون داریم می‌تونند دوستمون نداشته باشند. -یادمون باشه که؛ حرف‌های کهنه از دل کهنه میاد، پس دلی نو بخریم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:48
+3
مهسا
مهسا
@asall چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی. صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش. پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی. و خودتو واسه خود خود خود خودم{-41-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:26
+4
مهسا
مهسا
@Amir شیطنت را فراموش نکنید حتے اگہ فیلسوف ترین فرد زندگیتان هستید... کودک درونتان دلش مےگیرد گاهے
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:23
+4
مهسا
مهسا
اگر با گرگها زندگی میکنی زوزه کشیدن را بیاموز من در روزگاری زندگی میکنم که تنها خدایش از پشت خنجر نمیزند..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:20
+3
مهسا
مهسا
بعضی آدمهــــــا یهـو میــان . . . ! یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن . . . ! یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت . . . ! یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات . . . ! یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت . . . ! بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن . . . ! یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات . . . ! یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه ی اشکات . . . ! یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:06
+3
مهسا
مهسا
ما خوب یاد گرفتیم: در آسمان مثل پرندگان باشیم و در آب مثل ماهیها ، اما هنوز یاد نگرفته ایم روی زمین چگونه زندگی کنیم .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:40
+3
مهسا
مهسا
همیشه در زندگیت جوری زندگی کن که ” ای کاش” تکیه کلام پیریت نشود ..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:37
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه تو هم دلت میخواد بری آمریکا؟پَـ نه پَـ گیرم برم آمریکا واسه زندگی!بهترین جاش اصلا!تو بگو بهترین شرایط!فقط کافیه تو آمریکا برق بره بعد برق که بیاد هیشکی تو صلوات فرستادن منو همراهی نکنه بغضم میگیر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:21
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
اگر نتوانیم به تبار خویش سامانی درست دهیم ، مانند این است که در خانه ایی بی دیوار زندگی می کنیم . ::ارد بزرگ آدم بی مغز و پرگو چون آدم ولخرج و بی سرمایه است . پاسکال
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:11
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
حقیقتی از این سراغ ندارم که انسان می تواند با تلاش زندگی خود را متعالی سازد . تورئو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:11
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ