shahin ES
میپرسه دوست دختر داری؟ میگم:آره میپرسه:دوسش داری؟ میگم:خیلی.. ... ... تو نیستی ولی من هنوز بخودم و بقیه میگم هستی و من دوستت دارم واین است بزرگ ترین حماقت زندگی من
امیرحسین
@Malo0o0os گاهی برات مهم نیست فلانی چی نوشته ناخودآگاه تا اسمشو میبینی لایک میزنی چون اون آدمو دوست داری انگار با لایکت میخوای بهش بگی ببین تو هر چی میخوای بنویس، ولی فقط باش !!!