یافتن پست: #زندگی

مهسا
مهسا
زندگی مانند رانندگی در یک دشت زیباست ، سعی کن از لحظاتش بهترین استفاده رو ببری ، چون در انتهای جاده تابلویی با این عبارت نصب شده : دور زدن ممنوع !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:18
+2
مهسا
مهسا
خدایا کمی نفهمی به ما عطا کن که راحت زندگی کنیم مردیم از بس فهمیدیم و به روی خودمون نیاوردیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:11
+2
sasan pool
sasan pool
چو بغضی کهنه در غربت اسیرم چو آهی کز صدای خفته سیرم من اینجا مانده ام تنها خدایا همین روزاس که در غربت بمیرم ببین اینجا پرنده رو زمینه یه عمره خواب ِ پرواز و می بینه در اینجا پشت ِ هر آهوی معصوم ببین گرگی نشسته در کمینه!! در اینجا باید از خوبان جدا بود مث ِ شبنم غریوی بی صدا بود !! در اینجا زندگی تلخه خدایا چقد سخته غریبی آشنا بود !! در اینجا قلب صاف و صادقی نیست میان گریه هاشان هق هقی نیست ! در این دنیای تلخ بی مروت دریغا ای دریغا ، عاشقی نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:02
+1
sasan pool
sasan pool
خسته ام ز مردمی که نامشان عروسکی است مردمی که لحن هر کلامشان عروسکی است کوک می شود زمان نام و عشق و خوابشان کفتر نشسته روی بامشان عروسکی است من به نام اینه قسم نمی خورم ولی چهرهای روشن نقابشان عروسکی است مردمی که اختراع دستشان عروسک است زندگی و کوشش و سلامشان عروسکی است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:58
+1
مهسا
مهسا
پیدا کردن دوست خوب مثل بازی انتخاب و چیدن دیوار قلعه هست باید در انتخاب هر کدام دقت کنی وگر نه " قلعه زندگیت " به بدترین نحو ممکن ویران خواهد شد، گاهی تصور اثراتش نیز سخت است ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:53
+1
rAmin
rAmin
کاش به زمانی برمیگشتم که تنها غم زندگیم شکستن نوک مدادم بود {-38-}{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:46
+3
ronak
ronak
کاهیست که کوهش کردیم، زندگی کوه بلندیست که کاهش کردیم، زندگی نیست به جز نم نم باران بهار، زندگی نیست به جز دیدن یار، زندگی نیست به جز عشق به جز حرف محبت به کسی ، ور نه هر خار وخسی رندگی کرده بسی، زندگی تجربه تلخ فراوان دارد دوسه تا کوچه وپس کوچه و اندازه یک عمر بیابان دارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:36
+3
mina_z
mina_z
يارو داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم منو گرفت و خورد دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!! يارو میگه: ای بابا، کدوم زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:32
+4
rAmin
rAmin
میگفت : اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی " منهای" همه چیز زندگی کنی ...{-57-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:37
+3
rAmin
rAmin
من ترجیح می دهم به گونه ای زندگی کنم که انگار خدایی هست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدا نیست به جای این که بگونه ای زندگی کنم که انگار خدایی نیست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدایی هست ...{-14-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:34
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ