یافتن پست: #زن

fereshte
fereshte
مفتخرم در نهایت ادب و احترام عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز حضورشما شرفیاب شود   آرزومند سعادت. سلامت. و کامیابی آرزوهایتان . پیشاپیش عیدتون مبارک
3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 18:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 17:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نوشته شده بر اساس تحقیقات مردان یکسال از عمر خود را صرف دید زدن زنان میکنند. البته توی ایران گاها به نیمی از عمر هم میرسه
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به افتخار آخرین ساعت سال 92
بزن دست قشنگرووووووووووو
{-21-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}{-37-}{-45-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوستای گلم
برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میكنم.
امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و زیبا و روشن بین باقی بمانی

4 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سال نو را بی تو چگونه تحویل بگیرم مهربونم
3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 14:57
+2
mary jun
mary jun
همیشه بهم میگفت زندگیمی....وقتی داشت میرفت گفتم مگ زندگیت نبودم؟جواب داد آدم واسه رسیدن
ب عشقش
از زندگیشم باید بگذره
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:55
+2
mary jun
mary jun
ز بیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم
مزن لاف مروت را ک من مردی نمیبینم
منم آن چوب سرگردان ب ساحل میرسم
زیرا
درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 10:57
+1
fereshte
fereshte
حکایت  عجیبیست       رفتار ما آدما  رو خدا میبینه و فاش نمیکنه   مردم نمیبیننو  فریاد میزنن...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 03:04
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ