یافتن پست: #زن

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
سلام دوستای گلم.....
من دیگه واسه همیشه از اینجا میرم...
بنا ب دلایلی
همتونم دوست دارم
اگه هم میخاین حرفی بزنین مرد باشین بیاین به خودم بزنین..
[!] id:moricarlo
اگه دوست داشتین اونجا ادم کنید.......بااااااای
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/10/6 - 13:16]
10 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 13:08
+6
محمد
محمد
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ :
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﻳﺪ؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻡ،
ﺳﻘﻒ ﮔﻔﺖ : ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ!
ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻨﮕﺮ!
… … ﺳﺎﻋﺖ ﮔﻔﺖ : ﻫﺮ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺳﺖ!
ﺁﻳﻴﻨﻪ ﮔﻔﺖ : ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﺁﻥ ﺑﻴﻨﺪﻳﺶ!
ﺗﻘﻮﻳﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺵ!
ﺩﺭ ﮔﻔﺖ : ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻫﺪﻑ ﻫﺎﻳﺖ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻫُﻞ ﺑﺪﻩ ﻭ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﺰﻥ!
ﺯﻣﻴﻦ ﮔﻔﺖ : ﺑﺎ ﻓﺮﻭﺗﻨﯽ ﻧﻴﺎﻳﺶ ﻛﻦ!
ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ، ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﻔﺖ : ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺨﻮﺍﺏ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 12:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 11:20
+2
محمد
محمد
چه امید عبثی
من چه دارم که تو را در خور؟هیچ
من چه دارم که سزاوار تو؟هیچ
تو همه هستی من،هستی من،تو همه زندگی من هستی.
تو چه داری؟همه چیز
تو چه کم داری؟هیچ...
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 22:06
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دو نفر امروز توی خیابون دعواشون شده بود و یه همچین فحشایی به هم میدادن و مردم به جای اینکه جداشون کنن فقط داشتن زمینو گاز میگرفتن

خاک تو سرت برینه !
انگار از وحشی اومده !
بلبل درازی هم میکنی !
هرچی بزرگتر میشه گنده تر میشه !
صداتو برا من داد نزن !
تو نه تربیت داری نه خانوادگی!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 21:55
+4
alireza
alireza
پسری که بهش اس میدی حوصلم سر رفته تو خونه ؟میگه اماده شو موهاتم نریز بیرون 

























لعنتی مرد زندگیه  بفهم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 19:16
+8
ali23
ali23
در بیارم ببینی؟
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
تا حالا در ندیدی؟
خونتون در نداره؟
تو غار زندگی میکنی؟
.
.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 17:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 16:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سوال ی اقا پسر
دیروز با دوست دخترم بیرون بودم، تا رسیدم خونه دست كردم تو جیبم دیدم گوشیم نیست!
زنگ زدم كسی جواب نداد!
مسیری رو كه پیاده اومده بودم برگشتم، نبود!
منم جوگیر!!! گفتم خدایا اگه پیدا بشه یه گوسفند میكشم!!!
خلاصه با حال و روز داغون برگشتم خونه، زنگ زدم به دوست دخترم گفتم:عزیزم من گوشیم گم شده، اگه زنگ زدی یا اس.ام.اس دادی جواب ندادم نگران نشو!
گفت : نه عزیزم من نگران نشدم چون گوشیتو توی ماشین من جا گذاشتی. ولی نیوشا جون ومهسا جون و عسل جون تا حالا كلی اس.ام.اس دادن و یه بند هم دارن زنگ میزنن!
فكر كنم اونا خیلی نگرانت شدن.
گوشیتو میندازم تو سطل آشغال كنار در ورودی همون پارک
خراب شده ای كه با توی عوضی توش آشنا شدم.
دیگه هم به من زنگ نزن ..!
باااای ...!
حالا سوال شرعی : من الان باید گوسفند بكشم یا نه ؟

آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/10/5 - 16:10]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 16:09
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ