چشم
آهرین
خودتون خوب میدونید پرسپولیس تاج سره جوجرو آخرپایز میشمارن
آخرین پاییز شمردیمتون نشد / چون هیچی نبود / صفر و تهی هم که قابل اندازه گیری نیست
هیس پرسپولیسی ها از آسیا حرف نمیزنند
man...
kheili khoshhal misham damesh garm
اینو قبول ندارم چرا ادم باید از زندگیش نا راضی باشه
khob dg
قبول ندارم خدا همه چیزو تو این دنیا برا رفاه بهترین مخلوقاتش قرار داده
ببینم نمیدونم مردی یا زنی اما قرار نیست انقدر اینجا چیزایه تبلیغاتی بزاریا
چیزهای تبلیغاتی؟؟؟؟ این که فروشی نیست؟ سایت من هم کامل خدماتش رایگان هیچ قسمتی برای درامد زایی نداره. و اگر مطلبی هم گذاشتم برای استفاده دوستان هست.
ما میایم اینجا تا از این چیزا راحت باشیم لطف کن دیگه از این چیزا نذار
چشم
1392/10/16 - 20:31آهرین
1392/10/16 - 23:33خودتون خوب میدونید پرسپولیس تاج سره جوجرو آخرپایز میشمارن
1392/10/18 - 00:30آخرین پاییز شمردیمتون نشد / چون هیچی نبود / صفر و تهی هم که قابل اندازه گیری نیست
1392/10/18 - 18:12 ( لايک توسط 1 کاربر )هیس
1392/10/18 - 18:21 ( لايک توسط 1 کاربر )پرسپولیسی ها از آسیا حرف نمیزنند