یافتن پست: #زن

alireza
alireza
کسانی  که فیسبوکو به [!] فروختن مثل فوتبالیستیه میمونه که به جای رسیده و دیگه به زمین خاکی سری نمیزنه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 22:57
+4
AmirAli
AmirAli
مرا بخاطر دزديدن يك قرص نان 19سال زنداني كردن و هر روز يك قرص نان مجاني به من دادند‎.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 22:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:59
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

  • طرف یه لشکر آبجی داره،

    یه گردان دوست اجتماعی،

    یه حرمسرا سوگلی،

    هنوز میزنه به سلامتی تنهاییش!!!O____o

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:41
+4
AmiR
AmiR
هی تو که زندگیم بودیو رفتی

هی تو عشق منی/هی تو عمر منی

هی تو عشق منی نری دلمو بشکنی

زندگیم بودی تو تنهام گذاشتی رفتی

هی تو عشق منی/هی توزندگیمی

بیا که با بودنت این خونه مثل بهشته

هی تو عشق من/هی تو ای همه کسم

دستات تو دسته اونه هو خیالت راحته

وقتی دستت تو دستش بود و بهش میگفتی دوستدارم به فکر منم بودی.................لعنتییییییی
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سلامتی همه پسرا ......
یه گروهی از پسرام هستن که :پول خیلی زیادی تو جیبشون نیست ولی یه دنیا معرفت دارن...لباسای خیلی گرون نمیپوشن...خیلی ساده حرف میزنن......قولشون قوله...
...یه دل بزرگ و مهربون دارن...همیشه حامیِ آدمَن توی شرایط بحرانی...
وقتی به کسی علاقه مند میشن سعی میکنن بهترین"" دوست"" براش باشن تا یه"" دوست پسر""... چون نمیخوان آب تو دل طرف تکون بخوره...
یه گوش خوب واسه دوستاشونن اما درداشونو تو خودش میریزنو کم که میارن هی غرغر میکنن..
هروقت تنها میشی اولین کسی که به ذهنت میرسه واسه حرف زدن اونه.... چون بهت ثابت کرده واست یه دوسته فارغ از نیازا و
هرچیزِدیگه ای!
شاید کــــم باشن ولی هنوز هستن , هیچـــــــی فقط سلامتی همشون.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:14
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسره PM ﺩﺍﺩﻩ :ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﻐﻞ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ
ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﺑﮕﻢ ﺑﺂﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺖ: ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﮕﻮ ؟؟
ﮔﻔﺘﻢ:ﮐﻨﺂﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﻫﯿﺠﯽﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﻮﮐﻢ ﮐﺮﺩ !
ﻣﺮﺩﻡ ﺍﻋﺼﺎﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﻥ :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:12
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
**ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ: ﺳﮑﻮﺕ ﻳﻪ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻨﻰ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺿﺎﻳﺘﺶ ﻧﻴﺴﺖ ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﮑﺮ میکنه ﮐﻪ ﭼﺠﻮﺭﻯ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ .
**اﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ: ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﺑﺎﺷﻰ ﮐﻪ ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺘﻰ ﺑﺸﻰ .
**خرﺩﺍﺩ :ﺍﺻﻼ ﺣﮑﺎﻳﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺧﺮﺩﺍﺩﻳﺎ ﺍﻭﻝ ﺟﺬﺍﺑﻴﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ .
**ﺗﻴﺮ: ﺍگه ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺗﻴﺮ ﻣﺎﻫﻴﺎ ﺷﺪﻯ ﺩﻭﺭ ﺩﺭﻭغو ﮐﺎﻣﻞ ﺧﻂ ﺑﮑﺶ .
**ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﻳﻪ ﻣﺮﺩﺍﺩﻯ ﻫﺮ ﭼﻘﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﺶ ﺑﺎﺯﻳﮕﻮﺵ ﺑﺎﺷﻪ ، ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﮐﺴﻰ ﺑﺎﺯﻯ نمیکنه .
**ﺷﻬﺮﻳﻮﺭ :ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻳﻪ ﺷﻬﺮﻳﻮﺭﻯ ﻭ ﻧﺸﮑﻮﻥ ﺧﺪﺍ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺸﻮﻧﻪ.
**ﻣﻬﺮ :ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻣﻬﺮ ﻣﺎﻫﻰ ﻳﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻟﻴﺎﻗﺖ میخاد .
**ﺁﺑﺎﻥ :ﺩﻧﻴﺎ هم ﻋﻮﺽ ﺷﻪ ﻳﻪ ﺁﺑﺎﻧﻰ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﻴﺸﻪ
**ﺁﺫﺭ: ﺁﺫﺭیا ﺁﺭﺯوﻳﻰ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﻫﻤﻪ ﻥ .
**ﺩﻯ: ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﻳﻪ ﺩﻯ ﻣﺎﻫﻰ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺪﻩ ﻟﮕﺪﻯ ﺑﻪ ﺑﺨﺖ ﺧﻮﺩﺵ میزنه ﮎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭﺳﻠﻰ ﻧﺰﺩه ﺑﻪ ﺣﺮﻳﻔﺎﺵ .
**ﺑﻬﻤﻦ :ﺑﻬﻤﻦ ﮎ ﻣﺎﻩ ﻧﻴﺲ ﮐﻠﮑﺴﻴﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎﻯ ﺟﺬﺍﺑﻪ ﻭ ﺧﺎﺻﻪ.
**ﺍﺳﻔﻨﺪ:ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻰ ﻳﻪ ﺍﺳﻔﻨﺪﻯ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺿﻌﻔﺶ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮕﻴﺮ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:10
+2
zohre
zohre

موهای یک زن خلق نشده برای پوشانده شدن! یا برای باز شدن در باد، یا جلب نظر، یا برای به دنبال کشیدن نگاه چشمان ....... موهای یک زن خلق شده برای مردش، که بنشیند شانه اش کند، ببافد و برای لیلی اش مجنونتر شود..

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر دلم میخواهد کسی ارام به من بگوید :
بمیری ایشالله
و من فریاد بزنم
امین
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 20:30
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ