یافتن پست: #زن

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 14:40
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ینی اگه روزی بفهمم
کسی دوسم داشته و بهم نگفته آنچنان میزنمش که بره سینه قبرستون خب کصافط بگو دیگه {-39-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 14:11
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هیچکس بعد هیچکس نمرده
ولی...
خیلیا بعد از خیلیا، دیگه زندگی نکردن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 14:09
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
پسربایداینقد ابهت داشته باشه که وقتی ب دوس دخترش زنگ میزنه

دختره بگه اوه آقامون زنگ زد

نه اینکه بگه ووی جوجوی من زنگید {-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 14:03
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچوقت با کسی که دوسش داری طولانی قهر نکن چون بی تو زندگی کردنو یاد میگیره......
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 13:20
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 13:09
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 12:56
+4
zohre
zohre

یارو نصفه شب مزاحم شده بود! برداشتم میگم: بله؟ میگه: خواب بودی؟ میگم: نه اینجا هوا روشنه! میگه: عه! مگه کجایی؟ گفتم: من الان ایتالیام، شارژت تموم نشه! یارو ترسید شارژش تموم بشه قطع کرد دیگه زنگ نزد! {-33-}

دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 12:08
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

در زندگی لحظاتی پیش میاید که انسان نه کسی را دوست دارد و نه دلش میخواهد کسی او را دوست داشته باشد


دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 10:47
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بزرگترين حماقت آدم ها اينه که به کسى که بايد لگد بزنن لبخند ميزنن!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 00:26
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ