یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یعنی ﻣﻮﻧﺪﻡ ﭼﯽ ﺑﮕﻢ
یه ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ .. ﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺤﺸﺶ ﻣﯽ ﺩﻡ…
ﺳﺮﯼ ِ ﺁﺧﺮ ﮐﻪ ﻓﺤﺸﺶ ﺩﺍﺩﻡ ، ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺯﺩه
ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﻧﻤﺎﺍ !:|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم باس یه رفیق داشته باشه ، شبای امتحان بزنگه بهش بگه :



چند صفحه خوندی؟



اونم بگه :چیووووو؟؟؟؟





تا یه کم دلش گرم شه!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم تازه یاد گرفته اس ام اس بده
واسم نوشته :آیا برای ناهار می آیی؟
جواب دادم :آری می آیم
نوشته :از خودت مراقبت کن
جواب دادم :مادر تو را بسیار دوست دارم
نوشته :فرزند صالح گلی است از گلهای بهشت!
خدایا این شادی هارو از ما نگیر!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دم خونمون یه مهد کودک هست که یه ناظم زن غرغرو داره امروز صبح داد میزد:
امیرعلی نکن
امیرعلی ندو
امیرعلی یاشارو نزن
یهو بابام قاطی کرد سرشو از پنجره برد بیرون داد زد:
امیر علی توله سگ دهن ما رو سرویس کردی یه جا بتمرگ دیگه کره خر
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:03
+4
AmirAli
AmirAli
بزرگی را پرسیدم زنده گی چندبخش است؟ گفت دوبخش کودکی وپیری. گفتم جوانی چه شد؟ گفت باعشق آتش گرفت با بی وفایی سوخت با جدایی خاکستر شد
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:03
+2
AmirAli
AmirAli
کجایی کودکی؟آن موقع که تنها تلخی زندگیمان شربت تبمان بود  
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 20:55
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 20:54
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ