یافتن پست: #زن

دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده
 حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 21:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 20:59
+4
محمد
محمد
این دخدرایی که میرن خودشون رو برنز میکنن<span class="Apple-style-span" style="font-size: 11px;">،بعد ساپورت قرمز می پوشن آدم رو یاد انبردست میندازن :D<br>
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 20:58
+5
گفتم تمام وجودم از آن تو بود
مشکلت چه بود که با من چنین کردی ؟
گفت آنقدر خوبی که حالم را بهم می زنی


{-31-}


دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 20:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 20:38
+5
xroyal54
xroyal54
ســــــالار وقـت آمــــــدنت دیــر شـــد بیا

ایــن دل در انتـــظار فــرج پــیر شد بیا

دیـــدم به خــواب آمـدی از جاده های دور

گـــفتا دلـم کـه خــواب تو تعـبیر شد بیا

این جـمـعه هــم گــذشت ولیکن نیــامــدی

آیات غـــــربـتم هـــمه تـفــسیر شد بیا

افـــــسرده ام بـدون تــو٬ باور نــمی کنی؟

عشـــقم اســیر قسمت و تقدیر شد بیا

گفتی که پاک کن دلت از هرچه غیر ماست

قــلــبم بــه احــترام تـو تطهیر شد بیا

هـــرشــب به یاد خــال لبت گـریــه میــکنم

عکــست مـــیان آینه تــصویر شد بیا

دردفــــترم بیــاد تـــو نــرگــس کشــیده ام

نـرگــس هم از فـراق تو دلگیر شد بیا

جانم فدای خال لبت نازنیـــن نگار

ساقی ز زندگی به خدا سیر شد بیا
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 19:59
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دستهایی راپیداکن که توضعیف ترین حالت نگهدارت باشن.
چشمهایی راپیداکن که توی زشت ترین حالت نگاهت کنم.
آغوشی راپیداکن که توی بدترین شرایط زندگیت ارومت کنه.
اگه اینهاروپیدا کردی عشق واقعیه!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 18:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 16:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بی تو دلم میگیره!
شاید فكر كنی كه چقدر راحت شبام روز میشه و چه راحت روزام شب!
شاید به خودت بگی چه راحت عبوركرد!
شاید بخوای هرجور دیگه در مورد من فكركنی!!
شاید دلت بخواد حرفی هم بزنی!
شاید باورت نشه:
بدترین خنده هامو این روزا دارم!!!
بدترین لحظات مال این روزاست!!
بدترین خاطرات مال بی تو بودنه!
آره بی تو بدترینها مال منه!!!
هر روز هم بدتر میشه!!
من نتونستم عبور كنم...
موندم!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:38
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ