یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین راه برای به خاطر سپردن روز تولد زنت اینه که فقط یه بار اون روزو فراموش کنی!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:35
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خرج کن ، ولی اصراف نکن
عاشق شو ، ولی دیوانگی نکن
آسوده باش ، ولی بی خیالی نکن
حرف بزن ، ولی وراجی نکن
دوستت دارم ، ولی پر رو نشو !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:28
+4
xroyal54
xroyal54
زیباترین لذت های دنیا که باعث خرکیف شدن آدم میشه:
1.ازخواب پاشی بعد ببینی1ساعت دیگه هم میتونی بخوابی!!!
2.وقتی دست تو جیبه لباس قدیمیت میکنی ببینی توش یه مقدارپوله؟!!!
3.اونی که تو فکرشی همون لحظه بهت بزنگه!!!
4.وقتی که فکر میکنی توامتحانت 10هم نمیگیری"اما 18میشی"
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:19
+5
xroyal54
xroyal54
آموخته ام که خداعشق است

وعشق تنهاخداست

آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم

خداباتمام عظمتش

عاشقانه انتظارمی کشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم

آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم

خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته

آموخته ام که زندگی دشواراست

ولی من ازاوسخت ترم...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:16
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدا نکرده !
منو از خواب بیدار کرده میگه : دارم میرم ولی خدایی این زندگی نیست شما دارین


دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:16
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی …
برای کشتن کسی که توی دلت زنده ست ، باید هزار بار بمیری !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 13:53
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

@mohammadmahdi
عاقبت گر عمری باشد ماندگار
می گذارم این سخن به یادگار
می نویسم روی کوه بیستون
زنده باد دوستان خوب روزگار
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 13:47
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیالوگی كه امروز تو تاكسی شاهدش بودم (بین ۲ پسر) :

.
.
.
.
.
.
.
.
موبایلت داره زنگ میخوره گلم
- اَه پیداش نمیكنم!!
نكنه خونه جا گذاشتیش؟!!
بعدشم بخاطر افراط در خنده ، راننده لطف کرد پیادم کرد :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 13:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دكتر نظام وظیفه پسر لاغری را معاینه كرد و در برگه نوشت:
- معاف، به دلیل ضعف جسمانی.
پسر لاغر با خوشحالی گفت: آخ جون! فوری میرم زن میگیرم.
دكتر نوشت: و همچنین ضعف عقلانی... :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 13:21
+4
شاد بودن بزرگترین انتقامی است که می توان از زندگی گرفت.


دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 12:23
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ