یافتن پست: #زن

roya
roya







سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!
اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!!












دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 14:20
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


غرور من اگر بشکند… با تیکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد…


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:05
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


در آغـــوش خـــدا گریستم تا نوازشـــم کند... پرســــید: فرزنـدم پس حوایــــت کـــو؟! اشکهــایم را پاک کردم و به او گفتـم: در آغــــوش آدم دیگریســت...!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:32
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


قصه عشقت را به بیگانگان نگو چرا که این کلاغهای غریب بر کلاه حصیری مترسک نیز آشیانه می سازند . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:24
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
@saeed-rezakhani

تولد باحال ترین و بهترین دوستم مبارک {-35-}{-49-}

ایشالا 100 ساله شی هر سال هم 1 زن جدید بگیری {-26-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 00:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سیاوش منم نه از پریزادگان


از ایرانم از شهر آزادگان


که ایران بهشت است یا بوستان


همی بوی مشک آید از بوستان


سپندار پاسبان   ایران تو باد


ز خرداد روشن روان تو باد


ندانی که ایران نشست من است


جهان سر به زیر دو دست من است


هنر نزد ایرانیان است و بس


ندادند شیر ژیان را به کس


همه یکدلانند و یزدان شناس


به نیکی ندارند از بد هراس


دریغ است  ایران که ویران شود


کنام پلنگان و شیران شود


همه جای جنگی سواران بدی


نشستن گه شهریاران بدی


چو ایران نباشد تن من مباد


بر این بوم و بر زنده یک تن مباد


همه روی یکسر به جنگ آوریم


جهان بر بد اندیش تنگ آوریم


ز بهر بر و بوم و پیوند خویش


زن و کودک وخرد و فرزند خویش


همه سر به سر تن به کشتن دهیم


از آن به که کشور به دشمن دهیم


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




من ایرانیم عشق من این بود


که مهر وطن بهر من دین بود


ببوسم من این خاک پاک وطن


که پاینده شد نام ایران من


همین افتخارم اهوراییم


قلم قاصر از شور و شیداییم


چو این مملکت ملک شیران بود


سلاح من این نام ایران بود


نیازم به میراث ایران من


همان تخت جمشید دشمن شکن


همان قصر پر شوکت و با وقار


همان ملک شاهان با اقتدار


نیازم به فردوسی باخرد


خرد تا ابد نام او می برد


بود افتخارم که ایران زمین


شده مهد رستم یل بی قرین


همان پهلوان دلیر و نژند


بمیرد که ایران نیابد گزند


اگر وارث آن یلان گشته ایم


اگر دل به این مملکت بسته ایم


بسازیم ایران فخر زمان


یه یاری یزدان و ایرانیان


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﻤﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎ ﮐﻼً ﻓﻘــﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .. :|
ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺩﻋﻮﺍ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﭘﯿﺮﺯﻥ 80 ﺳﺎﻟﻪ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ 4 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ
ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻃﺮﻑ ﺑﺎ ﺯﻧﺶ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻗﺮﺍﺿﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ
ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﮔﺮﻭﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻓﻘﺮ ﻭ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻇﻠﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﮐﻼً ﻫﺮﭼﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺍﻻﻥ ﻫﻢ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﻓﻘﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ :|
ﮐﻼ ﺍﻭﻝ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯾﺪ ﺁﯾﺎ ((
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:21
+5
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
دخترا خواهشن وقتی تو لاین مخالفین میبینین ماشین جلو چشتون داره میاد ترمز کنین نه این که گاز بدین!!!
یارو زنیکه زد ماشینُ از وسط کاپوت v کرد!!! :|
افسرای محترمم باید دقت کنن تو این که به کی جواز گواهی نامرُ میدن!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی بده دوس پسرای آدم باهم نمیسازن ؛ وگرنه دسته جمی یه شمال رفته بودیم:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:12
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ