اینایی که اخر پستاشون مینویسن:بکوب لایکو......شلیک کن لایکو.........داغون کن لایکو.........بزن لایک قشنگه رو..........میخواستم بگم خیلی آدمای مسخره و گدایی هستن که لایک گدایی میکنن.دنیا ارزش این کارارو نداره برادر من خواهر من بس کنید دیگه ترششو دراوردین. حالا هرکی با من موافقه بکوبه اون لایک قشنگه رو .خخخخخخخخخخ
چگونه از فیسبوک پول در بیاریم؟؟ به درخواست اعضای پیج.. . به منوی زیر رفته: Account setings>> Security و بر روی Deactivate your account. کلیک کنید و برید دنبال کار و زندگیتون و پول در بیارین...