یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﻲ ﺯﻧﻪ ﺗﻮ ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﺍﺷﺶ
ﺩﺍﺩﺍﺷﺶ ﻣﻴﮕﻪ : ﺍﺯ ﻋﻤﺪ ﺯﺩﻱ؟
ﻣﻴﮕﻪ : ﺁﺭﻩ
ﺩﺍﺩﺍﺷﺶ ﻣﻴﮕﻪ : ﺷﺎﻧﺲ ﺁﻭﺭﺩﯼ ، ﭼﻮﻥ ﺍﺻﻼً ﺣﺎﻝ ﻭ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮﺧﻲ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 19:03
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من تعجب میکنم
چرا قضیه ای که با دعوا حل میشه اینقدر در موردش حرف میزنن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 19:00
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
پیرزنه تو اوتوبوس هی میگفت نی نای نانای نی نای نای ، همه هم دست میزدن براش ، بعد یهو دست میکنه تو کیفش دندوناشو درمیاره میگه نیاوران نیگه دار !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:51
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سالها ریاضی خواندیم و در امتحاناتش ۲۰ گرفتیم بی آنکه بتوانیم کسی را با خود جمع بزنیم …
آری در ریاضی قبول شدیم ولی هنوز تنهای تنهاییم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:49
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

توی زندگی انتخاب دو چیز خیلی سخته :
۱ – همسر
۲ – هندوانه


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:43
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بهش بگید اگه بخواد دنیا رو آتیش میزنم/ اونی که عاشق دو تا چشمای آبیشه منم/ بهش بگیدکه همه چیز بهم میریزه وقتی نیست/ اگه نباشه حتی مردن دیگه کار سختی نیست...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:41
+7
NeDa
NeDa

ﻫﯽ ﻣﺮﺩ ﺣﺴﮕﺮﻫﺎﯼ ﺷﻬﻮﺗﺖ ﺭو ﺧﺎﻣﻮﺵ کن کمی ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺯﯾﺒﺎﺋﯿﻬﺎﯼ ﺑﺎﻃـﻦ یک ﺯﻥ فکر کن ﻫﺮ ﺯﻥ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻓﺎﺣﺸـﻪ ﻧﯿﺴﺖ ...!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:38
+6
بهناز جوجو
بهناز جوجو

می دونی ﭼﺮﺍ این ﭼﻮﺏ ﺧﺪﺍ که میگن؛ ﺻﺪﺍ ﻧﺪﺍﺭﻩ؟؟ ﭼﻮﻥ ﺿﺮﺑﻪ ﻧﻤﯿﺰﻧﻪ؛ ﻓﺮﻭ ﻣﯿﮑﻨﻪ..!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:26
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

اگر زن ها دنیا رو می گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت فقط چندتا کشور با هم قهر بودن و حرف نمی زدن !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:20
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بابام میگه : برادرت خوابه ؟ میگم پ ن پ رفته رو اسکرین سیور یه شوت که بهش بزنی روشن میشه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 18:17
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ