یافتن پست: #زن

NeDa
NeDa

باشی یا نباشی زندگی میگذرد ! اگر باشی با تو اگر نباشی با سیگار …

دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 16:45
+2
saman
saman
ﭘﺪﺭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺷﺪ ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﻯ ﺭﻭ ﺭﻭﻯ ﺗﺨﺘﺨﻮﺍﺏ ﺩﻳﺪ ﻧﺎﻣﻪ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﻧﻰ ﻟﺮﺯﺍﻥ ﺧﻮﺍﻧﺪ ﻣﺘﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﻳﻦ ﺑﻮﺩ : ﺑﺎ ﭘﺸﻴﻤﺎﻧﻰ ﻭ ﺗﺄﺳﻒ ﺷﺪﻳﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻮﻳﻢ که ﻣﻦ ﺑﺎ ﭘﺴﺮﻯ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﺮﺍﺭ ﻛﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﻋﺸﻖ ﺣﻘﻴﻘﻰ ﺭﺍ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻡ ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ  ﺧﻴﻠﻰ دوست ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺘﻰ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺩﺭ ﺑﻴﻨﻰ ﻭ ﮔﻮﺷﻬﺎﻳﺶ ﺣﻠﻘﻪ ﻣﻴﮕﺬﺍﺭﺩ ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻭ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﺧﺎﻟﻜﻮﺑﻰ ﺭﻭﻯ ﺑﺪﻧﺶ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺎﺑﺎ ﻓﻘﻂ ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﻣﻦ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﻫﺴﺘﻢ ! ﻭ ﺍﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﻴﮕﻮﻳﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﺷﺪ . ﺍﻭ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺟﻨﮕﻞ ﺑﺎﻫﻢ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﻛﻨﻴﻢ ﻭ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻯ ﺯﻳﺎﺩﻯ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻴﺎﻭﺭﻳﻢ ﻭ ﺍﻳﻦ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﻯ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ
ﺍﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ ﻛﻪ ﺗﺮﻳﺎﻙ ﺿﺮﺭﻯ ﺑﺮﺍﻳﻤﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺍﻭﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻳﻤﺎﻥ ﻛﻮﻛﺎﻳﻴﻦ ﻣﻴﺎﺭﻧﺪ ﺩﺭ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﻣﻴﻜﺎﺭﻳﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﺧﺎﻃﺮ ﺟﻤﻊ ﺑﺎﺵ ﻛﻪ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺩﻋﺎ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ ﻛﻪ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺩﻭﺍﻳﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻳﺪﺯ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﻨﻨﺪ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻣﺮﺩ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﺳﺘﺤﻘﺎﻗﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ ﻣﻦ ۱۵ ﺳﺎﻝ ﺳﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﻣﻴﺪﻭﻧﻢ ﻛﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻛﻨﻢ ﺭﻭﺯﻯ ﻣﻴﺮﺳﺪ ﻛﻪ ﺑﻴﺎﻡ ﻭ ﺳﺮ ﺑﻬﺖ ﺑﺰﻧﻢ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻧﻮﻩ ﻫﺎﺕ ﺁﺷﻨﺎ ﺑﺸﻰ ﺩﺧﺘﺮﺕ
ﭘﺎﻭﺭﻗﻰ : ﺑﺎﺑﺎ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺷﻮﺧﻰ ﻛﺮﺩﻡ ﻣﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﻳﻪ ﻫﺴﺘﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﻬﺖ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﻡ ﻛﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﭼﻴﺰﻫﺎﻳﻰ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ: ” ﻛﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ” ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﻯ ﻣﻴﺰ ﺍﺳﺖ …!!! 
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 13:15
+4
saman
saman
از وختی بابام LCD خریده یکی از معضلات زندگی مامانم اینه که چطوری گلدون و روش جا بده
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 13:11
+5
ساناز
ساناز


هر جای دنیا هستـــی، باش.. فـــقط هر روز، به نیت قلبم لبخند بزن.! قلب من برای تپیدن نیاز به انگیزه دارد...!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 13:08
+3
saman
saman
ساعات عمـر مـن همگی غرق غم گذشت

دســت مـرا بگیـر کـه آب از سـرم گــذشـت

مـــاننــــد مـــرده ای مـتحـــرک شـــدم بیـــا

بـی تــو تمـام زنـدگــی ام در عــدم گـذشـت

می خواستم که وقـف تـو باشم تمام عمـر

دنیـا خلاف آنچـه کـه می خواستــم گذشت
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 12:59
+4
saeed
saeed
خدایا دل قربانی کردن فرزند نداریم. توان قربانی کردن گوسفند نیز نداریم. رفیقانمان پسشکش درگاهت. عید قربان مبارک بر همه دوستان
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 12:46
+4
saman
saman

نفرت به همان اندازه دوست داشتن ، خوب است . یک دشمن می توان به خوبی یک دوست باشد . برای خود زندگی کن، زندگیت را بزیی، سپس به راستی دوست انسان خواهی شد . جبران خلیل جبران

دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 12:43
+5
محمدحسین بیت حردان
محمدحسین بیت حردان
سلام
امیدوارم که حالتان خوب باشد دوستان ، زندگیتان سرشار و پربرک باشد .
عید شما مبارک باد...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 12:26
+5



هیچوقت کسی رو که در حاشیه زندگیش هستی

در اولویت زندگی قرار نده !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 22:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻋﮑﺴﺎﯼ ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺭﻭ ﻋﮑﺲ ﺑﻌﺪﯼ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺰﻥ ﻋﮑﺲ ﻗﺒﻠﯿﻮ ﻣﻦ ﮐﺎﻣﻞ ﻧﺪﯾﺪﻡ ...!!!
ﺣﺮﯾﻢ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺩﺭ ﺣﺪ ِ ﭘﺸﻢ ِ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﻫﺎﯼ ﻣﺮﯾﻨﻮﺱ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﯿﺎ . . .!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 21:14
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ