یافتن پست: #زن

mina
mina
من به این باور یقین دارم:
عشق گیاهی هرزه بی ریشه است.
قصه دلدادگی این روزها، قصه باغ جفای تیشه است.
من یقین دارم پشت هر سلام، یک جهان مکر تظاهر خفته است.
هرکه دم از آشنایی میزند، بی گما خواب است هذیان گفته است.
عصر ما، عصر دروغ است ریا.
واژه عشق محبت زنده نیست، مهره باطل خورده بر دیوان عشق.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 11:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 21:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با خواهرم دعوام شد و بزن بزن …

چنگ انداختم تو صورتش یه دفه داد زد مامااااان این وحشیو از کجا آوردین؟؟؟

مامانمم گفت به بابات گفتم برو پرورشگاه بچه بیار رفت باغ وحش اینو آورد!!!

من:|

من:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:50
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تصور کن روزی بهم
پیام بدی و جواب ندم!
زنگ بزنی و تعجب کنی چرا جواب نمیدم
و روزی دیگه زنگ بزنی و یکی از خانواده ام جواب بده بگه بفرمایید؟
و تو بگی کجایی؟؟!
بگه منظورت اون مرحومه؟؟؟؟
چیکار میکنی؟ داد میزنی؟ گریه میکنی؟
اونوقت میگه امروز 4 روزه دفنش کردیم
اون لحظه چی میــــــــگی؟
تا وقتی امروز کنارتم سعی کن دوستم داشته باشی
چون ممکنه روزی بیاد و من نباشــــــم...
دیروز یکی رو دفن کردن امروز یکی و فردا هــــم من... آرررررررررررررررره زندگی همین
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
’̿ ̿\\̵͇̿̿\\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
……......▌……..
………./ \\……..
هیچکی از جاش تکون نخوره

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اومدم به دوستم سر بزنم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:35
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:31
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که :

برم عروسی یکی از اقوام داد بزنم !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

عروس چه قد عنتره دوماد از اون بدتره
بعد همینطور که دارن جنازمو میبرن تو عمود محو شم.!.!.!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سوار تاکسی شدم یه هو دیدم رو داشبورد نوشته "به یاد نرگس"
به راننده گفتم داداش قضیه این نرگس چیه ؟؟
گفت دوس دخترم بود ولم کرد :|
من فکر کردم اگه ماشین خریدم باید رو داشبورد ماشینم
یه دفتر صد برگ بزنم آمار شکست عشقی های که خوردم با اونایی که شکست عشقی دادم رو بنویسم توش!
تا الان شده 150 نفر با پسر همسایه هامون :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقو یه سوال:

بابای شما هم موقع دیدن اخبار هی تفسیر میکنه؟؟؟
.
.
انوقت اگه شما یه كلمه حرف بزنید میگن هیس ساكت شو مگه نمی بینی داریم اخبار می بینیم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 19:55
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 19:41
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ