یافتن پست: #زن

saeed
saeed
شبی خواب دیدم با خدا دارم کنار ساحل قدم میزنم رد پای هر دو ی ما کنار ساحل بود وقتی برکشتم به گذشته نگاه کردم دیدم  در موقع سختی تنها یک ردپا کنار ساحل است
پس رو به خدا گله کردم و گفتم:خدایا چرا موقع سختی  مرا تنها گذاشتی؟ خدا لبخندی زد و گفت:فرزندم در ان موقع تو بر دوش من بودی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 09:51
+6
saeed
saeed
ازم پرسید به خاطر کی زنده هستی؟با اینکه دوست داشتم داد
بزنم به خاطر تو بهش گفتم:به خاطر هیچ کس 
پرسید:پس به خاطر چی زنده هستی؟
با اینکه دلم داد می زد به خاطر دل تو با یه بغض غمگین گفتم به خاطر هیچی
ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟
در حالی که چشماش پر اشک بود گفت به خاطر کسی که به خاطر هیچ زندست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 09:49
+6
saeed
saeed
ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟خب منم راستشو  گفتم
گفتم :زندگیمو!نپرسید چرا فقط گریه کرد و رفت اما نمی دونست 
که اون خودش زندگیمه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 09:38
+5
roya
roya
تصور کن آخرین تیر هم اگر به سنگ بخورد
تصور کن مچ بی کسی اگر باز شود
تصور کن شانس اگر برای بار دوم در خانه را نزند
تصور کن جوینده اگر یابنده نشود

کار سختی نیست تصورِ اینکه با من چه می شود..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 09:37
+4
saeed
saeed
فکر میکردم در قلب تو

                                 محکوم به حبس ابدم


                         یکباره ...جا خوردم!!!


               وقتی زندان بان بر سرم فریاد زد:


        هی تو ...................آزادی

دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 08:50
+2
saeed
saeed
اگر اسم ما مراد هم بود الان زندگی بر وفق هوشنگ بود....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 08:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
منطق من 3 حالت داره :
یا حق با منه،
یا تو نمیفهمی حق با منه،
یا اینقدر میزنمت كه كاملا بفهمی حق با منه...
بهله
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 22:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی ها شبا با عشقشون اس ام اس بازی میکنن تا خوابشون ببره... بعضی ها هم مث من با چراغ قوه ی موبایلـشون نور میندازن تو چشم پشه ها
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 22:39
+4
AmirAli
AmirAli
دقت کردین همیشه سطح مسابقات ازنظر کسی که قهرمان شده بسیاربالا بوده؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 21:29
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽ :| ﻟﺒﺎ ﭘﺮﻭﺗﺰ :| ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎ ﺗﺨﯿﻠﯽ .. :| ﻣﻮﻫﺎ ﺭﻧﮓ ﮐﺮﺩﻩ .. :| ﺍﺑﺮﻭﻫﺎ ﺗﺎﺗﻮ .. :| ﺑﻌﺪ ﻫﯽ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻡ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ ﺧﻮ ﻻﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺳﺎﺧﺘﯽ ﮔﻢ ﺑﺸﯽ , ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺑﺰﻭﺭ ﭘﯿﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ :| ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﺕ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ!!‏ {-33-}
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/07/14 - 18:11]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 18:09
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ