یافتن پست: #زن

roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:22
+3
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ
ﮔﻔﺖ "ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﻣﺘﺮﻭ ﻣﯿﺮﺩﺍﻣﺎﺩﻡ ﺗﺎ 5ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﯿﺮﺳﻢ
ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﻧﺮﯼ ﺭﺿﺎ"
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ ﮔﻔﺖ "ﺩﻭﺭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ﺭﺿﺎ ﻣﺘﺮﻭ ﺍﻧﻘﻼﺑﻪ
ﺑﺮﻭ ﻭﺍﯾﻨﺴﺎ"
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﮔﻪ ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺕ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ...
.
.
.
ﺣﺘﯽ ﺳﻮﺳﮏ ﻫﻢ ﺟﻠﻮﺩﺍﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ!
گفتم در جریان باشین....!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مقصر خود ماییم عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:04
+2
roya
roya

زیباترین ع[!]ا در اتاقهای تاریک ظاهر میشوند


 


پس هر موقع که در قسمتی تاریک از زندگی قرار گرفتی،


 


بدان که خدا میخواهد تصویری زیبا از تو بسازد.

[لینک]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیابان

شعر بلندی ست

وقتی من با قدم های تو قدم می زنم!

و شب

یکباره یکپارچه می شود،

از خواب هایی که تو را به من می رسانند

وقتی

من با چشم های تو چشم می بندم!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باید
بلند
بلند
دوست داشت!
حتی اگر هر بار
هر بار
از هجمه ی این احساس
بهراسند و
بگریزند و
بگذارندمان!

دوست داشتن
بزرگ تر از ظرفیتِ ظرفِ کسانی ست
که در ابتدا طلب می کنند اش خودشان!

با این همه باید
هر بار
همه اش را در ظرفِ شان گذاشت
حتی اگر
بگذارندمان
به حالِ ناخوش ِ خویش!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زنگ زدم به دوستم، گوشی روبرداشت شروع كردبه خوندن:چینه چینه دامنت توروجون مادرت...
گفتم چراداری میخونی!؟گفت خفه شوبذارآهنگ پیشوازم تموم شه بعد:lبعدازیه ساعت خوندن گفت:بییییییب بییییییب بععله بفرمایید!گفتم چراداشتی میخوندی؟میگه باباآهنگ پیشوازم بوددیگه كدشوپیدانكردم گفتم خودم بخونم بهتره^_^
من درتعجبم ایناچراثبت جهانی نمیشن...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:31
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:29

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ