M 0 R i c A R L0
بیخود و بی جهت بیا لایک کن
نه واسه امتیازه من
واسه اینکه همه بدونن پرچم بچه های پاتوق بالاست و هرکیم بدخاه داشته باشه
بدخاهش با همه بچه های سایت طرفه
لایک و بازنشر یادت نره....دیدگاهشم بزار
میخام سر و صدا کنه پستا
در CARLO
سلام دوستای گلم....بیخود و بی جهت بیا لایک کن
نه واسه امتیازه من
واسه اینکه همه بدونن پرچم بچه های پاتوق بالاست و هرکیم بدخاه داشته باشه
بدخاهش با همه بچه های سایت طرفه
لایک و بازنشر یادت نره....دیدگاهشم بزار
میخام سر و صدا کنه پستا
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/23 - 20:01]











misui ke didgaham mizarid dostan
1392/04/23 - 20:05


1392/04/23 - 20:08