اووووووووووووووووووووووووووووووووووووف
ashegheetaaaaaaaaaaaam negar jujuuuuye khodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
خوش اومدی مصطفی
خوش اومدی مهتاب خانم
خوش اومدی
slm... mamnon dustaye khubam
خواهش میشود
سلام به آقا صابری این طرفا؟
سلام منم سارا هستم تازه عضو شدم امیدوارم که در ادامه بیشتر آشنا بشیم
سلام خوبی؟قربونت برم مرسی لطف کردی
قابلی نداشت کمترین کاری بود که میتونستم انجام بدم برات
قربونت اتفاقا کار بزرگی بود مرسی عزیزم.
بازم میگم اصلا قابلی نداشتش
لطف کردی داداش گلم.ایشالله بتونم جبران کنم.
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووف


1392/04/23 - 01:25