reza
سلامتیه نسل من که خسته شد از بس دزدکی بوسید... دزدکی حرف زد... دزدکی در آغوش گرفت... دزدکی عشق بازی کرد... دزدکی دوست داشت... و دزدکی و دزدانه خسته شد... خسته...خسته











خسته ام از روزگار...باز هم باید بگویم دزدکی فردا بیا...باز هم باید بگویم این منم..ام نگو بر هر نگاه
1390/12/19 - 15:37 ( لايک توسط 1 کاربر )و دزدکی تنها شدو هیشکی نفهمید...............
1390/12/19 - 15:40