یافتن پست: #سلام

سحر
سحر
سلام. من سحر هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 14:13
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
به سلامتی اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم! . . . مادرم رو میگم!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 13:25
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟ دختر :بله ،شما؟ ناشناس : من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم !! شماره ناشناس بعدی : ناشناس : دوست پسر داری؟ دختر : نه نه اصلا ناشناس : من دوست پسرتم ... واقعا که ... دختر : عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!! ناشناس : خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو....!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 12:49
+4
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 11:28
+3
gha3m
gha3m
تو مغرور بودی.. و من مغرور تر.. گفتم میروم..خداحافظ گفتی برو...بی خداحافظ.. چشمانم خیره ماند..در دل گفتم بگو...بگو ...بگو بمان ... ... ... ......من منتظر یک جمله ی تو هستم اماتو..بی رحمانه رفتی و من مغرورانه غرورم را شکستم و دوباره گفتم گفتم سلام... نمیدانم چرا اما شنیده ام عاشقان در برابر معشوق غروری ندارند شنیده بودم اما..باور نداشتم به باورم رساندی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 09:37
+4
vilson
vilson
سلام. من vilson هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 02:02
+3
-1
mina_z
mina_z
اسی جُلبک با عجله میره پیش دکتر و مگه: سلام دکتر! زود بیا، آپاندیس زنم درد گرفته . دکتر می گه: من که یک هفته پیش آپاندیس زنتو عمل کردم ! مگه میشه یک زن دو تا آپاندیس داشته باشه؟ اسی میگه : نه، ولی یک مرد که می تونه دو زن داشته باشه.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:47
+4
poria
poria
salam be ham
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 23:47
+2
arshia
arshia
سلام. من arshia هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 23:06
poria
poria
سلام. من poria هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 22:57

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ