یافتن پست: #سلام

عسل ایرانی
عسل ایرانی
به سلامتی همه اونایی که حالشون خوب نیست ، اما می خندن که حال بقیه گرفته نشه....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:25
+6
صنم
صنم
بسلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 15:55
+3
behnam
behnam
سلام. من behnam هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:08
+3
ali
ali
سلام. من ali هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:42
+1
don vito Samafia
don vito Samafia
سلام. من don vito Samafia هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 04:55
+2
Mehran
Mehran
سلام. من Mehran هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 01:28
+2
ronak
ronak
به سلامتیــــــش... اگه حــــــال کردی لایکش کن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 01:02
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
سلامتی اونایی که درد دل همه رو گوش میدن اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن. . . .
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 22:16
+3
سحر
سحر
بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:26
+8
mohsen
mohsen
چه بودم محله مون یه سوپری داشت به اسم فرهنگ یه روز میخواستم برم ۴ تا چیتوز طلایی بخرم بابام گفتن حالا که داری میری بپرس برنج لنجون، پنیر فله ای، روغن حیوانی و ماست گوسفندی اگه برام آورده عصر برم بگیرم. من رفتم مغازه من:سلام آقای فرهنگ ماست گوسفندی دارین؟ آقای فرهنگ: سلام آره پنیر فله ای هم دارین؟ آره روغن حیوانی هم دارین؟ آره برنج لنجون هم دارین؟ آره من: ۴ تا چیتوز طلایی بدین لطفا آقای فرهنگ: {-13-}{-13-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:24
+2
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ