یافتن پست: #سلام

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو فرودگاه..يارو ماموره دلارامو ديده ميگه: با ارز خارجي تشريف مي برين؟ پـَـَـ نــه پـَـَــ با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما و همکاراتون ميرم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:01
+4
مهسا
مهسا
این روزا دنیا شده مثل کتابخونه...هر کی میاد یه دل دیگه رو واسه یه مدت قرض می گیره یه خورده باهاشه بعد میاد پس میده و دوباره یکی دیگه.....به سلامتی دنیا و نامردیاش
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:42
+2
مهسا
مهسا
به سلامتی دو بوسه..اولی وقتی بچه به دنیا میاد, مادر میبوستش ولی بچه نمی فهمه..دومی وقتی مادر از دنیا میره, بچه می بوستش ولی مادر دیگه نمی فهمه..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:36
+3
مهسا
مهسا
به سلامتی حرفایی که پــــــــــــست نمی شن بـــــــــــــــغض می شن.....!!!!{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:32
+3
niloofar
niloofar
سلام. من niloofar هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:24
+2
مهسا
مهسا
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی..{-37-}{-37-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:02
+3
مهسا
مهسا
به سلامتی اون دختری که حاضر زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه . . {-15-}{-37-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:01
+4
ALI SHABAN
ALI SHABAN
سلام. من ALI هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:05
آرزو علومی
آرزو علومی
سلام. من آرزو علومی هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:50
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:11
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ