سلام عزیزم خوش اومدی...
درود بر شما
سلام. خوش اومدی!
ما هم که مو دیگه...!!
سلام رامين جون شرمنده تو رو نديدم
بــــــــــــــله.....خدا نشرمنده....مارو زیاد نمیبینن چون سمیه ولی سوسمارو زیاد میبینن..!!
نه بابا گلم ما شما رو دوست داريم
چه چشای خوشگلی داری.....ریملت بورژواست؟
kam ghorbon sadaghaye ham berid ishhhhh
آره عزیزم!!! ولی جلو غریبه یه کم آبرو داری کن!!!!!!!
عزیــــــــــــــــــزم..!!
salam aziz khoosh omadi b jame ma
خداییش ایول اگه سوار نشه!!!!
ولی متاسفانه من از اینجور آدما ندیدم (فهمیدی؟)
bale shoma ham hagh dari
هیچی خودش فهمید فکر کنم..

1390/10/26 - 14:01سلام عزیزم خوش اومدی...
1390/10/26 - 14:01درود بر شما
1390/10/26 - 14:02سلام. خوش اومدی!
1390/10/26 - 14:06