یافتن پست: #سلام

gha3m
gha3m
سلام. من gha3m هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 18:57
+1
gamer
gamer
سلام دوستان خوبين
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 18:38
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 17:56
+1
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 10:06
+2
reza
reza
سلام. من reza هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 00:54
مهسا
مهسا
شماره ناشناس ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟ -بله ،شما؟ -من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم .{-39-} شماره ناشناس بعدی : -دوست پسر داری؟ -نه نه اصلا -من دوست پسرتم …… واقعا که …{-60-}:( -عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!! - خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو…{-20-}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 00:53
+5
gamer
gamer
پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید… چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود: سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت) قلب دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..او
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:52
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مسیج دختر : سلام عزیزم پسر : سلام عشقم …(sending failed) دختر : عزیییزم ؟! پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed) دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ پسر : نه عسلم! من که دارم پـ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:25
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به سلامتی سند باد که کل دنیارو با شلوار کردی گشت پـَـــ نــه پـَـــ با شلوار شیش جیب گشششششششت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:43

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ