یافتن پست: #سلام

ronak
ronak
سلام، اینجا اعماق اقیانوسه، اومدیم غواصی، آی لاو.......... ! (خوردشون !) :|
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:43
+2
ronak
ronak
الــــو الــــــــــــــو بلند تر حرف بزن صدات نمیاد !! ینی همه خودشونو خیس کردن، این داره سلام احوال پرسی میکنه :|
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:06
+1
elahe
elahe
من یاد گرفته ام " دوست داشتن دلیل نمی خواهد ... " ولی نمی دانم چرا ... خیلی ها ... و حتی خیلی های دیگر ... می گویند : " این روز ها ... دوست داشتن دلیل می خواهد ... " و پشت یک سلام و لبخندی ساده ... دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده دنبال گودالی از تعفن می گردند... اما من " سلام " می گویم ... و " لبخند " می زنم ... و قسم می خورم ... و می دانم ... " عشق " همین است ... به همین سادگی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:25
+1
مهسا
مهسا
به سلامتی مگس که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:06
+3
ali
ali
ياروتو قطار میشینه به صندلی روبرویی میگه: به سلامتی دارین برمیگردین؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:51
+1
ronak
ronak
سلام اینجا برف اومده، صاحب الاغم منو برده برف بازی ... آی لاو یو pmc
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:36
+1
مهسا
مهسا
سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:03
+2
gha3m
gha3m
سلام داداش من اومدم@ART_MAN
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:14
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 17:32
+1
gamer
gamer
سلام به همگي
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 17:23

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ