یافتن پست: #سلام

رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 12:11
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
bachay ghiyamdashtooo eshgeeee. parchamemoon balast{-1-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 11:38
+1
aB'Bas S
aB'Bas S
سلام. من abbas s هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 11:02
مهسا
مهسا
به سلامتی اونایی که درد دل همه رو گوش میدن اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 02:20
+2
sasan pool
sasan pool
سلام گرم من به شما دوستان.خوب هستین؟من که حسابی خسته شدم از صبح همش درگیر بودم.چه خبرا؟خوشین؟{-49-}{-35-}{-23-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:17
+2
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 17:54
+1
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 10:37
+3
امیرحسین
امیرحسین
دوستم اس ام اس داده : هلو ، فردا ۷ و نیم جای همیشگی ! منم جواب دادم : باشه آلبالو میبینمت ! . . . .. . . . . . .. . . .. . . .. . . .. بعد ۲ دقیقه اس داده میگه: اسگل، هلو یعنی سلام ، نه هلو خوردنی :| :| :|
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:27
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
کوروش ساخت کتیبه ی حقوق بشر... واسه همینه که دارم یه غرور قشنگ... سلام به بروبکس پ نه پ ای خودمون.فردا تولد کوروش کبیره...عاشقشم. میلاد این بزرگ مرد عرصه ی تاریخ به همه ی ما آریایی هاا مبارک... پـَـــ نــه پـَـــ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:58
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم دفترچه کنکور بگیرم. طرف میگه:واسه دانشگاه میخواین به سلامتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ واسه مهد کودک میخوام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:32
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ