دوستم اس ام اس داده : هلو ، فردا ۷ و نیم جای همیشگی ! منم جواب دادم : باشه آلبالو میبینمت ! . . . .. . . . . . .. . . .. . . .. . . .. بعد ۲ دقیقه اس داده میگه: اسگل، هلو یعنی سلام ، نه هلو خوردنی
کوروش ساخت کتیبه ی حقوق بشر... واسه همینه که دارم یه غرور قشنگ... سلام به بروبکس پ نه پ ای خودمون.فردا تولد کوروش کبیره...عاشقشم. میلاد این بزرگ مرد عرصه ی تاریخ به همه ی ما آریایی هاا مبارک... پـَـــ نــه پـَـــ