یافتن پست: #سلام

samaneh karami
samaneh karami
سلام. من samaneh karami هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 02:48
+3
Danial
Danial
سلام. من Danial هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 21:59
+1
aB'Bas S
aB'Bas S
دوست داشتني كه توش """بوس""" و """بغل""" و """شب بخير عزيزم""" نباشه، كپه ي مرگه! به سلامتي ما مجردها كه امشبم بايد كپه ي مرگمون رو بزاريم...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 19:05
+3
Azita
Azita
زیبایی زندگی اینه که:ندانی و دعایت کنند.نبینی و نگات کنند.نشنوی و صدات کنند.نفهمی و دوستت داشته باشند
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 15:36
+5
maryam
maryam
سلام. من maryam هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 15:08
Azita
Azita
سلام. من Azita هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 14:45
gha3m
gha3m
غضنفر تو قطار ميشينه به صندلي روبرويي ميگه: به سلامتي دارين برميگردين؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 10:46
+2
ainaz
ainaz
سلام. من ainaz هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 08:48
+1
aB'Bas S
aB'Bas S
طریقه جدید لایک گرفتن اکــثر پیج ها : _____________________________ 1- هرکی مامانشو دوست داره لایک کنه 2- هر کی باباش رو دوست داره لایک کنه 3- ارواح خاک پدرت لایک کن ... ... 4- لایک جهت کمک به بیمار سرطانی 5- هر کی با دوست دخترش قهره لایک کنه 6- هر کی بچگیا سرپا جیش کرده لایک کنه 7- هرکی تو 6 ماه اخیر دستشو کرده تو دماغش لایک کنه 8- ايشالا يه زن خوب پيدا كني لايك كن 9- هر كي مدرسه رفته لايك كنه 10- سلامتي پدري كه صبحا از خواب پا ميشه لايك كنيد 11- با معرفتاش لایک کنن 12- مي ميري لايك كني؟ بزن لايكـــــو
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 23:23
+1
ronak
ronak
سلام اول بود شروع قصه ما به یادت هست پریزاده رویاها: (قرارمان باشد تا اخرینه فرداها) رفتی و شکستم داد تمام فاصله ها رها شدی از چرخش ساعت ها شکستم بعده تو تمام عقربه ها.. شب است و باز چشمک ستاره ها کجا بروم.. فراموش شود این خاطره ها ارزو بکن به جای فرداها بمیرم و زنده شود.. دوباره رویاها
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 22:42
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ