یافتن پست: #سلام

pooriya jooon
pooriya jooon
سلام. من pooriya jooon هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 18:07
pooriya jooon
pooriya jooon
سلام. من pooriya jooon هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 18:04
+7
HADI
HADI
سلام. من HADI هستم، از اعضای جدید ... :)
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 13:09
+5
maryam
maryam
سلام. من maryam هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 11:56
+2
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 10:34
+1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
سلامتیه اون پسری که... 10سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت...** 20 سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت.... **30 سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه...!!! باباش گفت چرا گریه میکنی..؟ گفت: آخه اونوقتا دستت نمیلرزید...!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 01:37
+8
ronak
ronak
هرگاه صدای جدیدی سلام می کند تپش قلب می گیرم! من دیگر کشش خدا حافظی ندارم مرا ببخش که جواب سلامت را نمی دهم!!...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 01:11
+6
gha3m
gha3m
سلامتی اون باجه تلفنی که تو بارون میرفتی زیر سقفش.. یدونه دو زاری مینداختی توش.. یه ساعت حرف می‌زدی.. آخرشم پولتو پس می‌داد !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:05
+3
zahra
zahra
اين همسايه روبرويي يه زن و شوهر جوونن ، خيلي شادن ، عاشقن به معناي واقعي . تا حالا زوج اينجوري خوشبخت نديدم. مثلن صبح كه از خواب بيدار ميشن ، اول يه سِري دنبال‌بازي مي‌كنن عين بچه ها ! بعد پسره آماده ميشه بره سركار ، درو باز ميكنه، كلاه كاسكت رو سرشه ، لقمه‌ي نون و كره‌شم دستشه . دختره مياد تا دم در، بازم ميگن و مي‌خندن. يا يه وختايي صداي دختره مياد تو راهرو ، جيغ مي‌كشه كه : صـــبر كن منــــــــــ...ــــــم بيــــــــــام. بعد ميپره ترك موتور و ميرن. همسايه‌هاي ديگه ميگن اينا چرا اينقدر خل و چلن؟ ولي من ميگم عاشقن . عين تو فيلما . دلم مي‌خواد يه روز بهشون بگم سلام خوشبختا...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:30
+5
حمید
حمید
دونفر باهم رو پله برقي بودن.يكيشون ميگه:سلامتي آقاي راننده صلوات...اون يكي ميگه:خفه شو حواسشو پرت نكن!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 20:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ