gha3m
اگه ما بچه ها لیوان بشکنیم : ای دست و پا چلفتی -اگه مامانه بشکنتش : قضا بلا بود -اگه باباهه بشکنتش : این لیوان اینجا چیکار میکنه... به سلامتی همه مامان باباها و بچه های چلفتی
gha3m
به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت . . . همیشه پای یک زن در میان است !
gha3m
به سلامتی اون دختری كه يه زانتياواسش بوق ميزنه سرشوميندازه پايين و ميگه پيچ لاستيک پرايد عشقمم نيستی
sasan pool
سلام خوب هستین؟چه هفته گندی بود.پرسپولیس با 4 تا گل از نفت آبادان خورد.آرسنال از منچستر یونایتد 2 بر 1 شکست خورد.بازی رئال و بارسلونا مساوی شد و بارسلونا رفت فینال.عجب هفته گندی بود.
gha3m
به سلامتی اون پدری که هنگام تراشیدن موی کودک مبتلا به سرطانش گریه فرزندش رو دید، ماشین رو داد دست بچه ش و گفت:حالا تو موهای منو بتراش...
gha3m
به سلامتي... * به سلامتي کسي که وقتي بردم گفت : اون رفيــــــــــــــــــــــــق منه ....... وقتي باختم گفت : من رفيـــــــــــــــــــــــــــقتم ...... *به سلامتي درياچه اورميه... نه بخاطر اينكه مظلومه فقط به خاطر اينكه هيچ وقتي اجازه نداد كسي توش غرق بشه... *به سلامتي اون بچهاي که شيمي درماني کرده همه ی موهاش ريخته، به باباش ميگه بابا من الان شدم مثل رونالدو يا روبرتو کارلوس؟ باباش ميگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تيپ تري .... *به سلامتي همه اونايي که خطشون اعتباريه ولي معرفتشون دايميه! *به سلامتي اونايي که به پدر و مادرشون احترام ميذارن و ميدونن تو خونه اي که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نميشوند . *به سلامتي همه باباهايي که رمز تموم کارتهاي بانکيشون شماره شناسنامشونه... *به سلامتي مادر که بخاطر ما هيكلش به هم خورد. *به سلامتي کسي که ديد تو تاکسي بغليش پول نداره به راننده گفت :پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن....! * به سلامتي بيل! که هرچه قدر بره تو خاک، بازم برّاقتر ميشه. * به سلامتي اوني که بي [!]، ولي ناکس نيست * به سلامتي اوني که باخت تا رفيقش برنده باشه * به
gha3m
شقایق گـــل همیشه عاشق سلامتی اون همسر جانبازموجیای که بهش گفتن: چرا هر بار وایمیسی و از شوهرت کتک میخوری؟ گفت: اگر خودمو نندازم جلو، شروع میکنه خودش رو میزنه، آنقدر میزنه تا داغون شه، آخه موجیه دست خودش نیست….!
سلام
1390/11/6 - 16:29 ( لايک توسط 1 کاربر )