یافتن پست: #شب

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمـــی

دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همـــــــدمی

چشم آسایش که دارد از سپهــــــــــر تیزرو

ساقیا جـــــــامی به من ده تا بیاسایم دمـی

زیرکی را گفتم ایـن احوال بین خندید و گـفت  

صعب روزی بــوالعجب کاری پریشان عـالمی

ســـــوختم در چاه صبر از بهر آن شمع چگـل  

شاه ترکـان فارغ است از حال ما کـو رستمی

در طریق عشقبــازی امن و آسایش بـلاست  

ریش بــاد آن دل که با درد تو خواهد مـرهمی

اهل کام و نـــــاز را در کوی رنـدی راه نیست

ره روی باید جهان سوزی نه خـامی بی‌غمی

آدمی در عــــــــالم خاکی نمی‌آیـد به دست  

عالمی دیگر بباید ســــــــاخت و از نـو آدمی

خیز تا خاطر بدان تــــــرک سمرقنـدی دهیم

کز نسیمش بــــــوی جوی مولیـان آید همی

گریه حافظ چه سنجد پیش استغنـای عشق  

کـــــــــاندر این دریا نماید هفت دریـا شبنمی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 20:31
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دیشب در رویای سن پی یدرو بودم

انگاه هیچ موقع آنجا نبوده ام

دختری جوان با چشمانی مثل صحرا و انگار همه اینها همین دیروز بود و نه خیلی دور

نسیم این جزیره استوایی با تمام طبیعت وحشی و آزاد آن

این همان جایی است که دوست دارم زمان طولانی را در آنجا باشم

در این جزیره زیبا

و زمانیکه سامبا نواخته میشود خورشید هم در آسمان اوج میگیرد

و گوشهایم زنگ میزنند و چشمانم میسوزند با این لالایی اسپانیایی تو

من عاشق سن پی یدرو شدم

باد گرم دریا را طی میکند و او هم مرا صدا میکند

و میگوید دوستت دارم

دعا میکردم که آن روزها پایانی نداشته باشند ولی افسوس که خیلی زود سپری شد

نسیم این جزیره استوایی را دوست دارم با تمام طبیعت وحشی و آزاد آن

و این جایی بود که دوست داشتم زمانی طولانی را در آنجا باشم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 20:24
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
امشب حتما اخبار ببینید یارو 108 سالشه

یازدهمین بچش به دنیا اومده {-18-}

ماشاالله به اون ... {-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 19:26
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 15:31
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 15:11
+5
انقدر بد شانسم که دیشبی احسان علیخانی زنگ زد خونمون منو برایه ویژه برنامه عید فطر تو ماه عسل دعوت کرد موضوشم اینه
بدشانس ترین ایرانی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 15:08 توسط Mobile
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 14:32
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 14:25
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دستانت رو دور گردنم حلقه کن این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن . . .


2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 13:02
+5
saman
saman
در CARLO
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 12:59
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ