یافتن پست: #شب

محمد
محمد
زوجین خارجی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:

آخی...
یادت میاد اون شب چقدر خوش گذشت؟
هیچ وقت یادم نمیره
دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
حالا زوجین ایرانی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:
ببین خواهرت چقدر داره ضایع می‌رقصه
شلوار پسر عموت داره می‌افته از پاش
این ایکبیری رو ببین با ننه‌اش نشسته داره غیبت می‌کنه
از خودت و خانواده‌ات متنفرم :))
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:11
+8
hadith
hadith
شب همگی بخیر{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:51
+3
poria
poria
شب همگی بخیر من رفتم بخبم{-5-}
لطفا مزاحم نشید.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:10
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دانشجو گر عاشق شود . بي پرده مشروط مي شود چيزي شبيه آب هويج با كوفته مخلوط مي شود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:30
*elnaz* *
*elnaz* *
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري رد ميشي بر ميگرده نگات ميكنه، بدون براش مهمي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي افتي برميگرده با عجله مياد به سمتت، بدون براش عزيزي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي خندي برميگرده نگات ميكنه، بدون براش قشنگي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري گريه ميكني باهات اشك ميريزه، بدون دوستت داره

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري با يكي ديگه حرف ميزني تركت ميكنه، بدون عاشقته



شايد يه كسي شب ها براي اينكه خواب تورو ببينه به خدا التماس مي كنه ،

شايد يه كسي به محض ديدن تو دستش يخ ميزنه و تپش قلبش مرتب بيشتر ميشه ،

مطمئن باش يه كسي شب ها به خاطر تو توي درياي اشك مي خوابه ،

ولي تو اون رو نمي بيني!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:22
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
بغض هايم را به آسمان سپرده ام...خدا بخير كند باران امشب را.:|
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:38
+2
nahid
nahid
با درختي كه زند سر به فلك
به زبان مه و ابر
به زبان لجن و سايه و لك
به زبان شب و شك حرف مزن
با درختان برومند جوان
به زبان گل و نور
به زبان سحر و آب روان
به زبان خودشان حرف بزن.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 23:51
+3
ali rad
ali rad
یک ساعت كه آفتاب بتابد،

خاطره آن همه شب هاي باراني از ياد مي رود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 19:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی، به رختخواب بری؛هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی .هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد،دوست ‌دخترت نیست و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی نه به پیدا کردن یک مكان خالی،اونوقت میتونی روی همراهی و همدلیِ دختر به عنوان جنس مخالفت حساب کنی.
9 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:19
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ