یافتن پست: #شب

محمد
محمد
کپه مرگ چیست؟
وقتی میخوای بخوابی ... کسی نیست بوست کنه کسی نیست نوازشت کنه حتی کسی نیست بهت یه شب بخیر ساده بگه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 01:09
+12
مهسا
مهسا
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
من دیگه میرم شبتــون خووش بابـــــای همگی{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 00:30
+6
مهسا
مهسا
صبح زلزله حیف نون و دوستش رسیدند به هم. حیف نون گفت: دیشب زلزله بیدار بودی؟ دوستش گفت: نه، صبح فهمیدم. حیف نون گفت: توی روزنامه خوندی یا رادیو گفت؟ دوستش گفت: نه، یه هزاری تو جیبم بود، صبح دیدم پول خورده!{-8-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:54
+6
مهسا
مهسا
یه شوهرم نداریم شب بگیم ببرمون بیرون اونوقت بگه نه , ما هم از لجمون تایر ماشینشو پنچر کنیم صبح که میخواد بره سر کار ببینه کلافه شه , ما هم موزیانه بخندیم بگیم آخی الهی اشکال نداره عزیزم ولی خب باز خوبه دیشب نخواسیم بریم بیرون وگرنه میخورد تو ذوقمون !{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:41
+6
fowkes
fowkes
و رسالت من این خواهد بود
تا دو استکان چای داغ را
از میان دویست جنگ خونین
به سلامت بگذرانم
تا در شبی بارانی
آن ها را
با خدای خویش
چشم در چشم هم نوش کنیم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:14
+7
-4
*elnaz* *
*elnaz* *
وقتي دلت خسته شــد ، ديگر خنده معنايي ندارد فـقـط مي خندي تا ديگران ، غم آشيانه کرده در چشمانت را نـبـيـنـنـد ! وقتي دلت خسته شــد ، ديگر حتي اشکهاي شبانه هـم آرامت نمي کنند فـقـط گريه مي کني چون به گريه کردن عادت کرده اي ! وقتي دلت خسته شــد ، ديگر هيچ چيز آرامت نمي کند به جز دل بريدن و رفتن....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 20:36
+2
مهسا
مهسا
هنوز هستن پسرایی که میزنن بغل، از ماشین پیاده میشن، میرن جلو دختره، چند دقیقه التماسش میکنن تا شماره‌شون رو بگیره! نسلشون منقرض شه به حق پنج تن آل عبا ...عوضش هستن پسرایی که واسه دختر می زنن کنار، دختر میاد سوار شه می گازن میرن...! خدا نگهشون داره :دی به حق همین شب عزیز !!{-2-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:57
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
$$$ اگر یه نفر اومد تو زندگیتون و حتی بعد رفتنش آرزوی خوشبخت

شدنش رو داشتید بدونید که مسلما عاشقش هستید!! $$$
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:56
+3
reza
reza
خواب رؤیای فراموشیهاست
خواب را دریابم
که در آن دولت خاموشیهاست
من شکوفایی گلهای امیدم را در رؤیاها می بینم
و ندایی که به من می گوید :
”گر چه شب تاریک است
دل قوی دار ، سحر نزدیک است “
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:51
+3
reza
reza
زندگي دفتري از خاطره هاست ...
يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک ...
يک نفر همدم خوشبختي هاست .....
يک نفر همسفر سختي هاست .....
چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد...
ما همه همسفريم ......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:52
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ