nahid
امشب باز پستچي پير محلمان نيامد، يا بايد خانمان را عوض كنم يا پستچي را ...
تو كه هر روز برايم نامه مي نويسي...؟ مگر نه؟؟؟
ramin
رفتن هم حرف عجیبی است
شبیه اشتباه آمدن است.
mohammadreza
خوشبختی بر سه ستون استوار است فراموش کردن گذشته - غنیمت شمردن حال و امیدوار بودن به آینده.
ali rad
خوشبختی حراج روزانه ی دنیاست ...
اینکه ما قدمی بر نمی داریم و قیمتی پیشنهاد نمی کنیم داستان دیگریست
ali rad
وقتی نگاه آینه را پیر کردهای
دیری است آسمان مرا شب گرفته است
خورشید من، برای چه تأخیر کردهای؟
♥ نگار ♥
حالا که بی تو اسیرم به این زندان بندگی
حالا که آدمم اما
با حکم بردگی......
حالا که طعنه می زند به دماغم شبانه روز
این بوی گند زمین
بوی هرزگی
شرمنده ام از تو اما هنوز هم
محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی
محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی.....!
وااای الهی...جووووووووون
شب خوش........
1391/01/9 - 01:16شب خوش
1391/01/9 - 01:17شب خوش
1391/01/9 - 01:20