یافتن پست: #شب

ramin
ramin
بچه ها دوستون دارم
شب خوبی داشته باشید{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 01:13
+3
-1
nahid
nahid
امشب باز پستچي پير محلمان نيامد، يا بايد خانمان را عوض كنم يا پستچي را ...
تو كه هر روز برايم نامه مي نويسي...؟ مگر نه؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 00:59
+5
ramin
ramin
رفتن هم حرف عجیبی است
شبیه اشتباه آمدن است.
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 00:57
+5
ramin
ramin
دست از پا خطا کنی تعویض میشوی! همین حوالی کسی شبیه توست،حتی بهتر از تو نیز فراوان است، این است پیام عشق های امروزی {-60-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 00:48
+4
mohammadreza
mohammadreza
خوشبختی بر سه ستون استوار است فراموش کردن گذشته - غنیمت شمردن حال و امیدوار بودن به آینده.
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 23:52
+9
ali rad
ali rad
خوشبختی حراج روزانه ی دنیاست ...

اینکه ما قدمی بر نمی داریم و قیمتی پیشنهاد نمی کنیم داستان دیگریست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 21:12
+2
ali rad
ali rad
وقتی نگاه آینه را پیر کرده‌ای

دیری است آسمان مرا شب گرفته است

خورشید من، برای چه تأخیر کرده‌ای؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 21:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حالا که بی تو اسیرم به این زندان بندگی

حالا که آدمم اما

با حکم بردگی......

حالا که طعنه می زند به دماغم شبانه روز

این بوی گند زمین

بوی هرزگی

شرمنده ام از تو اما هنوز هم

محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی

محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی.....!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:38
+2
fowkes
fowkes
آهــــــــــــــــــــــــــــــای لایک زن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تمام چیزایی رو که لایک میکنین دوست دارین؟؟؟
اصلا چند درصدشو میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو ننوشتم که لایک کنین
جواب میخوام
جـــــــــــــــــواب
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/8 - 01:17]
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:17
+5
-5
محمد
محمد
به بابام میگم تیغ اصلاح داری؟ میگه نه برو بیرون بخر. نون هم بخر. یه سر برو تا اون داروخانه شبانه روزیه یه قرص معده بخر. میوه هم بگیر که عصر مهمون داریم.
گفتم نه احساس میکنم یه ته ریش بهم میاد.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 01:37
+17

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ