یافتن پست: #شب

محمد
محمد
بدم میاد از اینایی که وقتی دارن از طرفشون جدا میشن براش آرزوی خوشبختی می کنن !
داری میری برو دیگه فیلم بازی نکن . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:01
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
چرا نمي گويند كه آن كشيده سر از شرق

آن بلند اندام سياه جامه به تن،

دلبرِ دلير ز شاهراه كدامين ديار مي آيد

و نور صبح طراوت بر اين شب تاريك چه وقت مي تابد؟

در انتظار اميدم،

در انتظار اميد طلوع پاك فلق راچه وقت

آيا من به چشمِ غوطه ورم در سرشك خواهم ديد؟


از حميد مصدق
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:38
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خدایا...
خدای من زیباست
دیوارهای خالی اتاقم را
از تصویرهای خیالی او پر میکنم
خدای من زیباست
خدای من رنگین کمان خوشبختی است
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:24
+6
M*M
M*M (مسدود)
قد یه دنیا گوشه گیرم / دنیای من دیوونه خونه ست
زنده ام که از عشقت بمیرم / این زندگی کردن بهونه ست
دوست داشتنت از بس قشنگه / چند ساله پلکم جم نخورده
چشمم به در گوشم به زنگه / چند ساله که خوابم نبرده
شاید تو هم چشم انتظاری ازبی قراری بی قراری
شاید تو هم دیوونه ای که دیوونه هارو دوست داری
عشقت غماره این غمارو عمری باید بازنده باشم
از زنده بودن شرمسارو از مردنم شرمنده باشم
امشب شب تحویل ساله باز بی کسی پهلوم نشسته
تنها نمیمونی امشب آروم بگیر قلب شکسته!

حسین صفا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:54
+9
پسرک شیطون
پسرک شیطون
بابام ماشین شاسی بلند نداره بیام دنبالت...

پول ندارم هر شب بِبَرمت بیرون خرجت کنم ...

زیر ابروهام رو برنمیدارم که دختر کُش بشم...

ولی...
ولی... حرفم حرفه... وقتی میگم دوستت دارم یعنی واقعاً دوستت دارم!

اینو بفهم...
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:30
+5
پسرک شیطون
پسرک شیطون
همین الان بنویسید که چه آهنگی دارید گوش میدید...
16 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:02
+7
babak
babak
خوشا امشب که یاد دوست کردم شرابم را به یادش نوش کردم خدایا هرکجاهست در پناهت شبم را خوش به یاد دوست کردم.{-47-}{-11-}{-47-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 16:48
+1
امید
امید
ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی
آتش به شب تار زدی خسته نباشی
ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی
با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 14:43
+3
mohammad
mohammad
پلی وحشتناک در نروژ (فقط خطای دید است) / عکس

به گزارش آپام،به نوشته دیلی میل : منظره ای که باعث می شود هر راننده ای به سرعت دور بزند. به نظر می رسد که این پل به ناکجا خطم می شود و دید راننده از آن به شکلی است که انگار ناگهان قطع می شود.
پلی در نروژ که انگار حقیقتا به ناکجا می رود

پلی در نروژ که انگار حقیقتا به ناکجا می رود

پل استورسیساندت در سواحل غربی نروژ، جاده ی آتلانتیک است، منظره ای شگفت انگیزی که بیشتر به آگهی های تلویزیونی شباهت دارد
پل استورسیسندت در نروژ باعث می شود هر راننده ای وحشت کند و دور بزند اما این تنها یک خطای دید است

پل استورسیسندت در نروژ باعث می شود هر راننده ای وحشت کند و دور بزند اما این تنها یک خطای دید است

روی جاده ای به طول ۸ کیلومتر قرار دارد که در سال ۲۰۰۵ ساخته و به سرعت به یکی از جاذبه های توریستی منطقه افزوده شده است.
این پل را از زاویه ی دیگری می بینید که آن را کاملا طبیعی و عادی نشان می دهد

این پل را از زاویه ی دیگری می بینید که آن را کاملا طبیعی و عادی نشان می دهد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 01:33
+2
reza
reza
دوستای گلم{-1-}
عزیزای خودم
همتون و دوست دارم
میبوسمتون
خوش بگذره به همتون
من میرم لالا {-43-} با اجازتون
بوسسسسسسسسسسس{-49-}
بایییییییییییییییییییییییییییییییییی{-22-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 01:29
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ