یافتن پست: #شب

aB'Bas S
aB'Bas S
دلم همچو آسمان، پر از ابرهاي باراني است، اي كاش دلم امشب بگريد، شايد كه بغض عشق در چشمانم بشكند....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:07
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
پس چرا عاشق نباشم؟

من که می دانم شبی عمرم به پایان می رسد

نوبت خاموشی من سهل و آسان می رسد

من که می دانم که تا سرگرم بزم و شادی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم و شتابان می رسد

پس چرا عاشق نباشم؟

پس چرا عاشق نباشم؟

من که می دانم به دنیا اعتباری نیست نیست

من که می دانم اجل ناخوانده و بیدادگر

سر زده می آید و راه فراری نیست نیست

پس چرا عاشق نباشم؟پس چرا عاشق نباشم؟
15 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:01
+10
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
تنهایی هامو بعد از این با قلب کی قسمت کنم

واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم

تو داری از من میگذری٬ من باید از تو بگذرم

چیزی نمی تونم بگم٬ باید بیفتی از سرم

بعد از تو باید با خودم٬ تنهای تنها سر کنم

یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 09:47
+6
reza
reza
بچها من میرم لالا
هر کی خواست بیاد بغلم تا باهم بخوابم
شب همگی خوش
بای
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 02:09
+4
مهسا
مهسا
آیا میدانستید با همین کارتهای عضو شبکه شتاب که در دست دارید میتوانید بجای دریافت وجه نقد از این دستگاه و اون دستگاه درزهای لپتاپتان را تمیز کنید؟!!؟ نــــــــــــــــــــه خدائیش میدونستید؟؟؟؟{-11-}{-36-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 01:53
+8
Behdad
Behdad
مـــــــــــــرد است دیگر...

گاهی تند میشود

و گاهی عاشقانه میگوید..

مـــــــــــــرد است دیگر..

غرورش آسمان

و دلش دریاست...

تو چه میدانی ازبغض گلو گیر کرده یک مـــــــــــــرد...؟

تو چه میدانی که چشمانت دنیای او شده...؟

تو چه میدانی از هق هق شبانه او که فقط خودش خبر دارد و بالشش...؟

مـــــــــــــرد را فقط مـــــــــــــرد میفهمد و مـــــــــــــرد.....
آخرین ویرایش توسط در [1390/12/23 - 09:16]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 00:15
+7
sasan pool
sasan pool
من رفتم 90 ببینم.خدا نگهدار فردا اگه زنده بودم دوباره میام.{-23-}{-23-}{-23-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 23:08
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
ma raftim. vase emshab base baro bax bye ta farda
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 23:00
+9
-1
maryam
maryam
شبتون پررررررررررررررررررتقالی.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:57
+4
benyamin
benyamin
آیا میدانستید با همین کارتهای عضو شبکه شتاب که در دست دارید میتوانید بجای دریافت وجه نقد از این دستگاه و اون دستگاه درزهای لپتاپتان را تمیز کنید؟!!؟ نــــــــــــــــــــه خدائیش میدونستید؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:46
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ