یافتن پست: #شب

مهسا
مهسا
من و شب

جاده را پشت سر گذاشتیم

در انتهای راه

شب

خورشید را به آغوش کشید
من

جای خالی تو را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 16:04
+4
ebrahim
ebrahim
دیشب داشتم درس میخوندم تو اتاقم که یکی تو کوچه یه ترقه (از این سیگارت ها) در کرد!
2 دقیقه بعد یکی دیگه انداخت!!
دوباره بعد چند دقیقه یکی دیگه! هر دفه هم می ترکید صدای خنده چند نفر می اومد!!
دوباره یکی دیگه انداخت !!!
گفتم اینا آدم نمیشن باید جوابشونو بدم!!
... از 4شنبه سوری پارسال چند تا کپسولی از این خرکی ها نگه داشته بودم
رفتم رو پشت بوم هوا تاریک بود نتونستم ببینم کی وایساده!!
چشامو بستم یکی انداختم (بووووووووووووووووووووممممم)
برگشتم تو خونه! پشت سرم بابام اومد توو دیدم هی داره دهنشو بازو بسته میکنه و انگشتش تو گوششه!!!
گفتم شما تو کوچه بودی؟؟؟؟
گفت آره بابا با این احمد آقا وایساده بودیم چند تا سیگارت داشت انداختیم نمیدونم کدوم کره خری چی انداخت افتاد کناره پای احمد بیچاره نفسش بند اومد بردمش تا خونشون!!!!!!!!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:25
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست
گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست
من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی
این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:00
+5
ronak
ronak
خيانت تنها اين نيست كه شب را با ديگري بگذراني ...

خيانت تنها اين نيست كه دستت را در خفا در دست ديگري بگذاري ...

خيانت ميتواند دروغ دوست داشتن باشد !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:44
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
الهی هر کی منو لایک نکنه این شب بیاد سراغش{-7-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:29
+6
-1
sasan pool
sasan pool
یکی هست/تو قلبم
که هرشب باسه اون مینویسم اون خوابه
نمی خوام بدونه /واسه اونه که قلب من این همه بی تابه
یک کاغذ یک خودکار/دوباره شده همدم دل دیونه
یک نامه که خیسه/پر از اشک و کسی اون نمی خونه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 09:03
+1
Behdad
Behdad
ساعت 3 شده انگار کسی نیست
شبخیر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 02:58
+2
hadith
hadith
شب خوش{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 02:25
+5
Behdad
Behdad
اگه همه رفتن منم برم!
امشب میخام اخرین نفر باشم{-46-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 02:21
+4
hadith
hadith
امشب دوباره سیگار، سیگار، سیگار می کشم
رخ عشق با این حلقه های دوار، دوار، می کشم
با دود حلقه،حلقه می زنم
با این حلقه ها خویشتن را به دار می کشم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 02:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ