یافتن پست: #شب

☺SAEED☻
☺SAEED☻
خوشبختی فاصله میان دو بدبختی است
( چارلی چاپلین )
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:53
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
ديشب خواب ديدم ازدواج كردم صبح بلند شدم صدقه دادم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 19:27
+4
سحر
سحر
یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگذارم
تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او ...
ما بقــی را هم نقــدا" بــا خود بــه گور می بـــرم
ما بقــی همــان " آرزوی بــا تــو بودن " است
نتــرس جانکم !
حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:46
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
زن سینه‌های برجسته نیست
موی مش کرده
ابروی برداشته
لبانِ قرمز نیست
زن لباسِ سفید
... شب با شکوه عروسی
بوی خوشِ قرمه سبزی
هوسِ شب‌های جمعه
قرار‌هایِ تاریکی‌ ، کوچه پشتی‌، تویِ یک ماشین نیست
زن خون ریزی
کمر دردِ ماهانه
پوکی استخوان
یک زنِ پا بماه
حال تهوع
استفراغ
درد‌های زایمان
مادر بچه‌ها نیست
زن عصایِ روز‌های پیری
پرستار ، وقتِ مریضی
رفیقِ پای منقل
مزه بیار عرق دوره‌های دوستانه نیست
زن
وجود دارد
روح دارد
قدرت
جسارت
پا به پای یک مرد ، زور دارد
عشق
اشک
نیاز
محبت
یک دنیا آرزو دارد
زن ... همیشه ... همه جا ... حضور دارد
و اگر تمام اینها یادت رفت
تنها یک چیز را به خاطر داشته باش
که هنوز هیچ مردی پیدا نشده
که بخواهد در ایران
جایِ یک زن باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:44
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
خدایا در این شب*های نزدیک به عید

سرِ هیچ کودکی را گرسنه بربالینش

و حسرت خرید لباس و کفش عید رو بّر دلِ هیچ کودکی در سرزمینم نگذار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:52
+3
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
دیشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد

" تو " رو می خواســـــــــــت

ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت

آروم به دلـــــــــــم گفتم

خــــــــــفه شو!!

دوره دموکراسی گذشته

می زنم لهـــــــــت میکنمآاا...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:34
+3
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
حال من خوب است


خوبه خوب...

انقدر خوب که گلویم امشب

مهمانی به راه انداخته

بغضم بد هوس رقصیدن کرده است !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:31
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
بهار اومد كه من شيدا بگردم چو ماهى بر لب دريا بگردم
پلنگ در كوه و اهو در بيابان همه جفتند و من تنها بگردم

سه روز رفته اى سي روز حالا, سه روز رفته اى سي روز حالا زمستون رفته اى نوروز حالا يار

تو كه گفتي برو صد سال ديگر, تو كه گفتي برو صد سال ديگر نگيرم غير تو من يار ديگر يار

سر سالى نشد يارى گرفتى, سر سالى نشد يارى گرفتى زبانت با من و دل جاى ديگر يار
دلم مى خواهد كه با تو يار باشم, دلم مى خواهد كه با تو يار باشم چو دونه در ميان نار باشم يار

چو دونه در ميان نار شيرين, چو دونه در ميان نار شيرين
چو بلبل محرم گلزار باشم يار
به دستمالم گل بادام دارم, به دستمالم گل بادام دارم
نه شب خواب و نه روز ارام دارم يار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:00
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
دیشب خدارو دیدم..

گوشه ای آرام میگریست...

من هم کنارش رفتم و گریستم...

هر دو یک درد داشتیم ...

آدم ها....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:31
+1
jalal
jalal
ما هميشه ديگران را بيش از آن حدي كه خوشبختند، خوشبخت تصور مي كنيم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:21
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ