یافتن پست: #شب

amir reza
amir reza
شب همگی خوش{-35-}{-43-}{-43-}{-43-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:50
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
من برم بغل این نی نیه لالا کنم
شبتون شیک و شکلاتی
خوابتون رمانتیک و زیبا{-41-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:39
+7
ramin
ramin
خاطرمان باشد به یاد هم باشیم.... شاید سالها بعد در گذر جاده های بی تفاوت از كنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:35
+8
Omid
Omid
سلام. من Omid هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:31
poria
poria
من رفتم شب بخیر.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:39
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
این بابام منو کشت برم بوس شبشو بهش بدم بخوابه
تونستم برمیگردم پیشتون
عاشقانه دوستانه صمیمانه معصومانه خیلی میخوامتون{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:33
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
میدونی به یه دختر خوشکل که لباس خواب پوشیده چی میگن؟!!
...
میگن شب بخیر عزیزم{-7-}
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1390/12/20 - 23:04]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:03
+7
Behdad
Behdad
شب همه خوش!
همه باحالا
همه گربه صفتا
هرکی هر جوری هست شب خوش {-28-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:01
+3
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
با بوی این سنبل و شب بوها..بوی عید و نم بارون... دلت میخواد عاشق شی....اونم از نوع بکرش.......
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:28
+7
reza
reza
كاش امشب عاشقی هم پا می گرفت

تشنگی هم طعم دریا می گرفت

كاش امشب كوچه های منتظر

یك سلام گرم از ما می گرفت

این سكوت تلخ . دنیای من است

كاش دستت . دست دنیا میگرفت

آسمان ابری ترین اندوه را

از دل سنگین شبها می گرفت

پنجره دلتنگ چشمی آشناست

كاش می شد عاشقی پا می گرفت
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:18
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ