یافتن پست: #شب

Pedram
Pedram
دهه 50: خدایا کمک کن ؛ انقلاب پیروز بشه تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 60: خدایا کمک کن ؛ جنگ تمووم بشه تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 70: خدایا کمک کن ؛ کشور رو بازسازی کنیم تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 80: خدایا کمک کن ؛ اصلاحات انجام بشه تا ما خوشبختم بشیم !
دهه 90: خدایا قربون دست ات ! هیچ کاری نکن فقط ، از این بدبخت تر نشیم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:06
+3
ebrahim
ebrahim
پسر کوچک به پدرش گفت:«پدر دیروز سر چارراه حاجی فیروز دیدم. بیچاره! چه اداهایی از خودش در می آورد تا مردم به او پول بدهند،ولی پدر،من خیلی از او خوشم آمد،نه به خاطر اینکه ادا در می آورد و می رقصید،به خاطر اینکه چشم هایش خیلی شبیه تو بود ...»
از فردا،مردم حاجی فیروز را با عینک دودی سر چارراه می دیدند ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 13:25
+4
ronak
ronak
بیزارم از این خوابــها
که هر شب مرا به آغوش " تـــو" می آورند
و صبح ...
با اشک
از " تـــو" جدایم می کنند ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 13:05
+6
sasan pool
sasan pool
و من هنوز عاشقم
آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد
از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم
و در آخر همه را فراموش کنم !!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 12:40
+4
OMiD
OMiD
چقدر بدم خدمتتون؟
منم كه حسابي كف و خون قاطي كرده بودم گفتم:
- همين؟
گفت:
- بله
گفتم:
- ميخوايد يه عكس از خودم بهتون بدم اگر شبا خوابشون نبرد بهشون نشون بديد تا بترسن و بخوابن؟
گفت:
- نه ممنونم نيازي نيست! فقط شما معمولا همون اطراف هستيد ديگه؟!!



چقدر بدم خدمتتون؟
منم كه حسابي كف و خون قاطي كرده بودم گفتم:
- همين؟
گفت:
- بله
گفتم:
- ميخوايد يه عكس از خودم بهتون بدم اگر شبا خوابشون نبرد بهشون نشون بديد تا بترسن و بخوابن؟
گفت:
- نه ممنونم نيازي نيست! فقط شما معمولا همون اطراف هستيد ديگه؟!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 09:12
+2
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
do0stan shabe hamegitun khosh!{-43-}
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1390/12/21 - 01:20]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 01:19
+3
reza
reza
حال که کسی نیست من نیز میروم
به عشق تو تا صبح بیدارم
خودت میدونی عزیزم
s.r
شب همگی خوش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 01:10
+4
reza
reza
دلم از نرگس بیمار تو بیمار تر است
چاره کن درد کسی کز همه ناچار تر است
گر تو به او وعده دیدار ندادی امشب
پس چرا دیده من از همه بیدار تر است . . . ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 01:04
+4
ramin
ramin
بچه ها من رفتم شب همگی خوش
{-41-}{-22-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:58
+4
امیرحسین
امیرحسین
دختری به دوستش: فکر کنم دوست پسرم داره بهم خیانت می‌کنه!

دوستش: از کجا فهمیدی؟

دختر: آخه دیشب پرسیدم کجا بودی ، گفت با دوستم میثم بودم…
...
دوستش: خوب الان مشکل چیه؟

دختر: خوب لامصّب دروغ میگه ، دیروز میثم تمام مدت با من بود!
آخرین ویرایش توسط Amir در [1390/12/21 - 01:53]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:57
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ