یافتن پست: #شب

سحر
سحر
من و تو شباهت های متفاوتی با هم داریم :هر دو شکستیم ؛
تو قلبم را ، من غرورم را . . .

هر دو رقصیدیم ؛ تو با دیگری ، من با سازهای

تو . . .
هر دو بازی کردیم ؛ تو با من ، من با سرنوشتم . . ....

و در آخر

هر دو پی بردیم ؛
تو به "حماقت" من ، من به "پست" بودن تو . . .

آری این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر می شوند..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 15:05
+4
mitra
mitra
لیست خانه تكانی و كارهای منزل برای سال نو:

1_پاك كردن گذشته
٢_ دور ریختن كینه
٣_شستن منفی های ذهن
٤_جمع كردن تمركز
5_كاشتن تعادل و پاكی كه خوشبوترین و زیباترین گل دنیاست
٦_سبز كردن مهر و شفقت
٧_خریدن شادی..
..............................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 14:29
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب همگی بخیر
ما رفتیم به سوی لالا
نگران نشید غصه هم نخورید باز برمیگردم حتما{-44-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 02:45
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
به شب دراز غم ها به سکوت نیمه شب ها به صدای رود کارون به پر کبوتران چاهی به عروس آسمان ها به خدای هر دو دنیا به پرندگان خوش خوان به شرافتم به مرگم ...... خوابم میاد اساسی بی رودربایستی{-7-}
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1390/12/20 - 02:23]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 02:19
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
فعلا برم شبتون بی من شیک شه
با یه خدا حافظی شادتون میکنم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 01:25
+3
M*M
M*M (مسدود)
دوستم قلبي اگر باشد دعايت مي کنم / جان اگر خواهي فدايت مي کنم / با تو ام اي گل ، تو تنها نيستي / گوش کن زيباي من ، هر شب صدايت مي کنم .{-23-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 01:23
+7
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آسمان آبیست اما شعر هایم خیس خیس
مثل امروز آرزوهای کتابم خیس خیس
نسبتی با ابر دارم.شاعری بارانیم
مانده ام در اشتیاق آفتابم..خیس خیس
من که حتی هستی ام را فهمیده ام در سوختن
پس تو هم فهمیده ای احساس آبم.خیس خیس؟
با تو ام ای آسیا و خاطرات شزقیم
رفتی و باران شرقی دادی جوابم خیس خیس
ای که رفتی یک شبی و زیر پایت له شدم
پس چرا سر می کشی هر شب به خوابم خیس خیس
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 01:01
+3
ali rad
ali rad
هیچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد
امشب دلی کشیدم
شبیه نیمه ی سیبی
که به خاطر لرزش دستانم
در زیر آواری از رنگ ها
ناپدید ماند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 00:03
+2
ali rad
ali rad
باید امشب بروم!
باید امشب چمدانی را
که به اندازه‎ی پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم
و به سمتی بروم
که درختان حماسی پیداست
رو به آن وسعت بی‎واژه که همواره مرا می‎خواند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 23:29
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
طرف ما شب نیست.چخماق ها کنار فتیله ها بی طا قتند...
من تو را دوست می دارم و شب از ظلمت خود وحشت میکند
(احمد شاملو)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 23:10
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ