یافتن پست: #شب

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب شام املت داشتیم خواهرم توش رب زده بود با گوجه و ... سر سفره مامانم گفت بهش رب زدی مزه گوجه رو از بین برده خواهرم گفت مگه گوجه هم مزه داره؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ گوجه رو واسه قشنگی غذا می زنن که تو غذا ها رتبه بیاره!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:20
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب رفته بودم خونه خواهرمینا ، دختر خواهرم یه نقاشی رو بوم کشیده بود خیلی قشنگ گفتم خودت کشیدی ؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ دادم پیکاسو بکشه جوونا هم خودی نشون بدن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:17
payam
payam
شب امتحان-خوابگاه دخترا : صدای هق هق و گریه ‘ شب امتحان-خوابگاه پسرا: سرباز گیشنیز سره
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 22:03
+1
Pedram
Pedram
شب امتحان
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 16:48
+4
ebrahim
ebrahim
من عاشق اون دختري هستم که درسته فشن نیست .. باباش ماشین شاسی بلند نداره بیاد دنبالم چش دوستام در بیاد .. پروفايل شماره II نداره با 5000 تا اددليست و 30.000 تا Subscribers مارک کفشش هم دیگه آخرش کفش ملیه جاي آل اِستـار.. زیر ابروهاش رو برنمیداره که پسر کش بشه .. ... مارک تی شرتش هم برادران هدايتي خورده جاي آديداس ! هر شب ببــَرتم بیرون خرجم کنه ، سايز سينشم 75 نيست .. قدش 180 نيست بغلم راه بياد تا شونه هام باشه .. ولی ... حرفش حرفه وقتی میگه دوست دارم یعنی واقعــاً دوستم داره ، فقط خودمو ! هرچی نشدم کم توقع که شدم D: !! يعني يه همچين پسري هستيـم مـــــــآ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 14:26
+3
-1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
لرهصبح زود یه لیوان خاکشیر میخوره تا شب ملق میزنه که ته نشین نشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:50
+1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دلم برای تنهایی میسوزد چرا هیچکس او را دوست ندارد مگر او چه گناهی کرده که تنها شده جرم تنهایی چیست که هیچکس او را نمیخواهد دیشب تنهایی از اتاقم گذشت دنبالش دویدم ولی او رفته بود.تنهای تنها نیمه شب او را مرده کنار حوض خانه پیدا کردم از گریه چشمانش قرمز بود برایش گریستم آخر او از تنهایی مرده بود تنهایی مردو من تنها تر شدم....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:34
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بعد از افطاری ،همین یکشنبه شب رفته بودم منزل مشتی رجب در حدود هشت یا نه هفته بود همسرش از دار دنیا رفته بود تسلیت گفتم که غمخواری کنم این مصیبت دیده را یاری کنم رفت و ظرفی میوه آورد آن عزیز
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:27
+2
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
از تمام عزیزانی که مطالب منو خواندن سپاس گذارم اگر اونهایی هم که نخواندن ممنونم از کسانی که از من ناراحت شدن پوزش و از کسانی که با منه بنده خدا دوست شدن سپاس گذارم و تمامی شمارو به خدای یکتا میسپارم. در پناه حق شب خوش. ایرانی باشید ایرانی بمانید و ایرانی بمیرید(کورش کبیر)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:10
+4
amir ali
amir ali
جغرافياى خانم ها

خانم ها در سن ۱۸ تا ۲۱ سالگى ، مانند آفريقا يا استراليا هستند
نيمه كشف شده، وحشى، با زيبايى هاى افسون كننده ى طبيعى

در سن 21 تا ۳۰ سالگى، مثل امريكا يا ژاپن هستند:
كاملا كشف شده، بسيار توسعه يافته، آماده براى معامله، مخصوصا معامله با پول نقد يا اتومبيل .

در سن 30 تا ۳۵ سالگى، مانند هند يا اسپانيا هستند:
بسيار داغ، آسوده خاطر و آرام، و آگاه به زيبايى هاى خود.

بين سن 35 تا ۴۰ سالگى، مانند فرانسه يا آرژانتين هستند:
بدين معنا كه اگر چه ممكن است در جريان جنگ نيمه ويران شده باشند، اما هنوز جاهاى بسيارى براى تماشا دارند .

در سن 40 تا ۵۰ سالگى، مثل يوگسلاوى يا عراق هستند:
جنگ را باخته اند. هنوز گرفتار اشتباهات پيشين اند. و به باز سازى كامل نياز دارند .

بين 50 تا ۶۰ سالگى، مانند روسيه يا كانادا هستند:
بسيار پهناور، آرام و مرز ها بدون مرزبان، اما سرماى زياد، خلايق را از آنان مي رماند.

در سن 60 تا ۷۰ سالگى، مانند انگلستان يا مغولستان اند:
با يك گذشته ى درخشان و بدون آينده .

بعد از ۷۰ سالگى، شبيه آلبانى يا افغانستان اند:
همگان ميدانند كه در كجايند، اما هيچكس به سراغ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:23
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ