یافتن پست: #عشق

nahid
nahid
بهترين چيز نگاهي است كه از حادثه عشق تر است.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 11:22
+7
payam65
payam65
دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!!

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی

عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست...!!! عشق این است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست ... اما حیف این تازه اول یک زندگیست
زندگی چیزیست شبیه یک حباب ... عشق آبادیه زیبایی در سراب
فاصله با آرزو های ما چه کرد ... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد !!!

یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی

اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنش چشمات و ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه و به خاطر بیار اگه چشم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 11:05
+2
babak
babak
کودکی را پرسیدند عشق یعنی چه ؟ گفت بازی نوجوانی را پرسیدند عشق یعنی چه ؟ گفت رفیق بازی جوانی را پرسیدند عشق یعنی چه ؟ گفت پول پیری را پرسیدند عشق یعنی چه ؟ گفت عمر عاشقی را پرسیدند عشق یعنی چه ؟


چیزی نگفت گریست و رفت
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 22:08
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سیب آورده ام .سیب!
سیب سرخ حوا
نوش بادتان ای زمینیان دور شده از خاک!
آسمان از آن شما!
سیب سرخ عشق آورده ام!
نوش بادتان!و طرد شوید از زمین!
آسمان انتظارتان را میکشد
نوش بادتان نوش
بوسه آورده ام از حق
بوسه ای بر لب سیب برایتان
نوش بادتان نوش
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:08
+8
مهسا
مهسا
به عشق در یک نگاه اعتقاد ندارم ،اما به اینکه یه نفر ، در یک لحظه از چشمت بیافتد شدیدا معتقدم ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:11
+5
مهسا
مهسا
وقتی عشق در رو زد ؛ زود باز نکنید .... بعضیها مثل بچه ها زنگ و میزنن و فرار میکنن ...!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:08
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
حرف كمي نبود قرار ومدار عشق


اما چه فايده –


كه نفهميم يار را!


اي روح هاي ناب !


دوباره به پا كنيد


قدري براي اهل زمستان


بهار را !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:05
+6
M*M
M*M (مسدود)
قد یه دنیا گوشه گیرم / دنیای من دیوونه خونه ست
زنده ام که از عشقت بمیرم / این زندگی کردن بهونه ست
دوست داشتنت از بس قشنگه / چند ساله پلکم جم نخورده
چشمم به در گوشم به زنگه / چند ساله که خوابم نبرده
شاید تو هم چشم انتظاری ازبی قراری بی قراری
شاید تو هم دیوونه ای که دیوونه هارو دوست داری
عشقت غماره این غمارو عمری باید بازنده باشم
از زنده بودن شرمسارو از مردنم شرمنده باشم
امشب شب تحویل ساله باز بی کسی پهلوم نشسته
تنها نمیمونی امشب آروم بگیر قلب شکسته!

حسین صفا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:54
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تمام تاریخ عبارت است جنگ سربازانی که همدیگر را نمیشناسند
و با هم میجنگند برای دو نفر که همدیگر را میشناسند و نمیجنگند . . .
....
پس چرا صلح نه؟!!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:42
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
عشق آواز قشنگی ست که خدا می داند
سرنوشتی که مرا با تو به خود می خواند
گرچه از خویش گریزم به تو نزدیک شوم
گوش کن قلب من از دور تو را می خواند .
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:26
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ